Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
:W
Ook maar weer eens zwaaien hier ;)
Had het even verschrikkelijk druk met andere hobby's (is winter he..haha) en 2x aanrijding met koekblik dus had even geen tijd voor het sradje en dit gezellige topic.
Ondertussen wel weer lekker aan het klussen aan de srad dus ziet er straks weer...
@ alle nieuwe hier: Mooie sradjes en veel plezier ermee...helaas is het voorlopig meer poetsweer ipv rijden maar goed. Het wordt weer snel lente...
@Denniszz: Leuke sportieve auto en TTE is leuk spul onder een Celica.
Heb zelf de kleinere langzame uitvoering van de celica: Toyota Paseo met...
Nou nou, ze gooien teveel pekel onderhand dus de srad is in de winterstalling en gaan we beginnen aan de winterwerkjes....
Eerst alles smeren en uit elkaar halen en invetten.
Dan eindelijk is aan de undertail, remmen, veren etc sleutelen zodat hij weer mooi tevoorschijn komt na de winter :)
Topsnelheid??? Wanneer kan je op topsnelheid rijden?
Als die dan de 235/240 nog haalt is meeeeer dan genoeg...
En hoe vaak kan je wegknallen bij een stoplicht :)
Dus wat is leuker ghehehe....
@Glutendokter: Probleem met de airbox mod op een carberateur versie zoals Denniszz85 heeft is dat je hem volgens gixxer.com heel lastig goed krijgt afgesteld.
Vandaar de optie voor sportfilter, dynojet stage1 carbkit en tandwielverhouding aanpassing.
Op een inj. versie zal dit wel wat...
Ik zou mijne na moeten kijken of er andere verhouding op zit maar als ik hem in z'n 2 doortrek tot boven de 9500 rpm dan gaat dat voorwiel vanzelf van de grond....
Hoef geen trucjes uit te halen zoals gas dicht en weer voluit erop of koppeling te gebruiken of aan m'n stuur trekken.
Maar...
Ik zelf zou kiezen voor een k&n luchtfilter (of ander sportfilter) en een dynojet stage 1 kit.
Voor tandwiel 1 tandje kleiner en je bent al lekker op weg met een stuk betere/snellere acceleratie en geen dipjes meer....
Dat goed af laten stellen en jij bent echt wel tevreden over het resultaat...
Injectie zou dit zelf bij moeten regelen (zit als het goed is luchtdichtheids/luchthoeveelheids sensoren in die deze gegevens naar je ECU doorgeeft waardoor hij automatisch meer brandstof geeft)
Maar hang me daar niet op vast want ik stam uit de tijd van carbs/sproeiers/luchtmengselschroeven...
@Denniszz85:
Je krijgt wel vermogenswinst door de mod van je luchtfilter.
Meer lucht (mod luchtfilter) + meer brandstof (grotere sproeiers)= meer power :)
Belangrijk is ook dat je koude lucht naar binnen krijgt, dat is compacter dan warme lucht dus bevat meer zuurstof bij dezelfde...