Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ivano : Inderdaad aan gedacht. Maar wind of turbulentie maakt me niet zoveel uit, weinig last van of negeer het simpelweg.
@mr.X : Als ik de lage Puig op zijn hoogste stand zet, dan zit er zo'n 5 cm verschil in. Maar het is meer dat ik het kleinste scherm er op het plaatje beetje iel vindt. Het...
@mr.X : Heel scherp gezien mbt de steuntjes reflector, aandachtspuntje. Mbt remmen, misschien tzt andere remblokken, maar het is niet zo slecht dat ik al terug gegaan ben naar Barneveld.
Nu het volgende: Het standaard scherm op laatste stand ondanks lengte 195 cm. Wil sowieso een ander donker...
Afgelopen weekend heeft de Soest zijn 1.000 km beurt gehad en inmiddels nu op 1.200km.
Tot nu toe absoluut geen spijt van de switch van de Versys 1000S naar deze motor.
Aantal losse flodders in willekeurige volgorde:
OK, we (Marga en ik) hebben wat aan extra comfort ingeboet, maar tov H2SX...
Alles behalve de duurste upgrade van de Soes, maar is inmiddels zo'n beetje standaard klusje voor me geworden.
Rimstripes plakken, kost wat tijd maar dan heb je ook wat. Bewust gekozen voor niet te al opvallende stripes om er geen kermisbak van de maken en eerlijk gezegd: Fredje is er maar wat...
Dat MySpin is voorlopig meer een gedrocht als ik het zo mag zeggen. Had bijvoorbeeld verwacht/gehoopt dat ik via mijn Iphone voorzien van TomTom dan eea op het grote scherm zou kunnen zien en daarmee misschien mijn TomTom 420 niet meer nodig te hebben. Niet dus.
Dan Flitsmeister op mijn Iphone...
Toevallig vanmiddag ritje van 100 km en zag 1:17 als verbruik, maar nog beneden de 5.500rpm gehouden. Hare majesteit houd zich goed vast aan afwisselend beugels achterop of als ze eea vermoed aan Fredje zelf. Dus geen topkoffer nodig.
Eric: Die Yoshi net even gekeken, maar dik tevreden met wat er nu op zit.
Vrijdagmiddag zo'n 100 km samen gedaan en beviel goed. Iets minder comfort dan de Kawa, maar voldoende om het lang(er) vol te houden. Maar door koude wind waren we blij thuis te zijn. Maar onze indrukken zijn erg positief...
Gelijk maar beginnen met conclusie: Wat een geweldige motor is deze Suzuki.
Vanmorgen opgehaald en de eerste 165 km op deze superbike gemaakt. Voelde gelijk goed en vertrouwd aan. Speelser dan de Versys 1000 die we hiervoor hadden. Het motorblok belooft veel voor toekomst als hij netjes...
Komend jaar Noord Italie op vakantie, maar voor 2025 maar afwachten. Geluidsnormen en 1 Europa is zoiets als "Sinterklaas bestaat" of "volgende week vrede in Midde Oosten".
Ik kwam van de Versys 1000S (2 seizoenen gereden) en daardoor de H2SX, Hayabusa, GSXR 1000. Dus al voorliefde voor 4-cylinder.
De DL vind ik toch een heel groot verschil tov deze als ik eerlijk ben. DL toch grover/meer off road.
Maar ooit wel op DL middag mogen rijden en ik was toen nog niet toe...
Dank je, ik ben 1,95 meter lang of kort. De motor is "kleiner/compacter" dan de Versys 1000S hiervoor.
Kan je nagaan hoe ik op een GSXR-750 zat zo'n 17 jaar terug, en ging "hare majesteit" gewoon mee achterop............
@Eric1977 : Komen uit Soest, dus Barneveld is "om de hoek". Zou ook niet weten waar ik anders heen zou moeten, maar wil dat ook niet.
Met aanpassen vering misschien even het gevoel van hoogteverschil, maar ik vermoed dat veerweg uiteindelijk niet veranderd, maar alleen de karakteristiek. Of ik...
@Eric1977 : Idd Barneveld, daar kind aan huis.
Keuze voor Oxford was vanwege goede ervaring op mijn Hayabusa en H2SX. Goed regelbaar door veel standen. Op mijn Versys 1000S zat verwarming van Kawa zelf en minder over te spreken. Nu was het kiezen voor onbekende/duurdere optie (lees Suzuki) of op...