Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na een schuiver op Zandvoort waarbij de Ninja wat omweggetjes nam is mijn topkuip beschadigd.
Heeft iemand er toevallig nog een liggen?
Kleur maakt me niet uit, is toch een circuit fiets.
Olie zou dan niets geks moeten zijn nee na zo'n 4000 km als je het mij vraagt...
Koppelingsplaten sowieso lastig te zeggen, ligt er maar net aan hoe er mee gereden is.
Misschien denk ik ook wel in compleet de verkeerde richting he, maar aangezien je zegt dat het na gas terug wel schakelt ligt...
Gisteren helaas een schuivertje gemaakt op Zandvoort. Motor zonder mij verder gestuiterd...
Dus mocht iemand nog een topkuip, een ruitje en/of een teller set hebben liggen hoor ik het graag :Z
Zal me hier ook maar eens melden met mijn ZX6R uit '96. Gekocht voor weinig geld, poosje op straat mee gereden maar wordt vanaf dit jaar enkel als circuit fiets gebruikt. Voor zo'n oud beestje rijdt ie wat mij betreft prima!
Ik heb eventueel nog wel een verlagingsset liggen (dog bones), zelfs inclusief korter standaard.
Laat maar weten of je 't wil hebben, ligt bij mij stof te happen ;)
CB500 motorblok kan in ieder geval wel in een CBF gehangen worden.
CBF is met ABS te koop.
CBF oogt misschien wat moderner.
Nog nooit een CB van dichtbij kunnen bekijken dus verdere verschillen kan ik je helaas niet vertellen.