Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Terugslagklep blijft hangen? Als je hoger in druk draait wordt hij verder ingedrukt en als daar vervuiling of een borst zit blijft ie hangen. Dat zou verklaren waarom deze het niet doet als je lager in druk stopt. Klep wordt dan minder ver ingedrukt.
Klopt Die van de 140000 uur is er een die met glijlagers en een oliefilm werkt en de prijs zal je verbazen. Een schroefcompressor moet zonder al te veel bijzonderheden de 40000 uur halen zonder grote problemen. Alleen moet je wel jouw onderhoud doen. Zuigercompressoren draaien niet continu maar...
Bij de compressoren waar ik mee werk is het onderhoudsschema bepalend. D.w.z. inschakelen en nooit meer uit tot de volgende onderhoudsbeurt. En als je een interval van 4000 Uur hebt gaat die machine dus twee keer per jaar uit. Bij een klant van mij staat een compressor die 140000 uur wegheeft...
Het is geen kwestie van tijd maar van temperatuur. Deze compressor moet warm worden om het water wat in de olie komt uit te dampen. Als je hem niet warm draait krijg je teveel water in de olie. Wat jij bedoelt met de voorgeschreven inschakelduur is mij even niet duidelijk. Kan je dat toelichten?
Het vergelijken van een FZ1 met een andere motor is een appel en een peer. Zeker met 70 in zijn 4e versnelling. Ik had toentertijd een akra met een Rapidbikemodule en een O2 eliminator erin ( Exup buiten werking) en de machine reed als een beest. in de tweede versnelling bij 3000RPM gas open en...
De manual van mijn Xmax 400 zegt 185Kg voor de YP400R en 181Kg voor de YP400RA. Dan is dit het gewicht van bestuurder, passagier, bagage en accessoires