Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar heb je wel een punt, @Peterselie...ervaringen uit het verleden, zullen we maar zeggen.
@glennonimo: het lijkt er op dat ik je reactie verkeerd heb begrepen...SORRY!
Maarruh, ondertussen dwalen we een beetje af. Terug naar het onderwerp dus, een rappe en goed onderhouden oer-Tuono! 😎
Dat is het inderdaad, net als interpreteren...
In mijn advertentie zeg ik "duo seat aanwezig", waarop Glennonimo reageert met "duo seat cover".
Dat zijn echter 2 verschillende dingen, en in combinatie met zijn opmerking interpreteerde ik dat als cynische opmerking. Vandaar weer mijn reactie...
Te koop aangeboden, mijn Aprilia Tuono:
Kenmerken:
bouwjaar 07/2004
km.stand 42.544
cil.inhoud 998cc
vermogen 125 pk (92 kW)
Motor is sinds 2006 in mijn bezit, maar mag nu toch naar een ander baasje. Gedurende onze jaren samen hebben we wel 'n paar oorlogswondjes opgelopen, maar technisch is...
Kan me hier alleen maar bij aansluiten...indrukwekkend en imponerend zijn de woorden die me de rest van de dag hebben bezig gehouden. In eerste instantie door onze erehaag en bijkomend gebulder, maar zeker ook door de woorden van Chris, Roland & Wilma en van die andere dame. Ook de muziek...
@ King:
Om dubbeltellingen te voorkomen: ik had me hier ook aangemeld, maar sluit me (als lid van de Aprilia-Riders) vanzelfsprekend aan bij de Appie's...
Ik zal erbij zijn...
(misschien ten overvloede, maar ik heb op 'ons forum' ook gewezen op het bestaan van dit topic om verrassingen achteraf te voorkomen, zie ook: Forumoverzicht - Aprilia Riders Association)
Ook 'bij ons' op het Aprilia-forum is er vandaag al een heleboel over geschreven en gezegd, maar het blijft altijd onwerkelijk als iemand op deze manier ineens wegvalt.
Sterkte gewenst voor de nabestaanden, vrienden en kennissen.
René, pas op jezelf, goeie reis...R.I.P.
(ik ga overigens...
Is het een idee om eerst eens gewoon een proefritje te gaan maken? En als je een meetlintje meeneemt, en hij bevalt na die proefrit nog steeds, kun je hem meteen effe opmeten... ;)
Kleine nuancering...de nieuwere types hebben een programmeerbare EPROM; bij de oudere types moet je hem inderdaad vervangen.
De discussie waar jij (waarschijnlijk) op doelt, heeft te maken met het feit dat er motorschade op kan treden als je alleen een open pijp monteert, en dus geen andere...
YTX14BS ;)
En als ze geen origineel startrelais op voorraad hebben, zoek dan even naar een relais van een Yamaha (onderdeelnr. 4KD-81-940-00). Past precies, en houdt het waarschijnlijk langer vol...