Recente inhoud door Electrric94

  1. Electrric94

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    Ik had hem eerst op 60ms staan. Daarna heb ik hem even op 65ms gehad, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. Daarna had ik het gevoel dat ik mijn bak behoorlijk aan het slopen was. Niet door het trappen in de versnelling, maar door de false neutrals. Voelt best wel slecht. -O- Maar welke...
  2. Electrric94

    Quickshifter PC5, met pushrod A voor een CBR929/954

    Zoals de titel al aangeeft, een mooie quickshifter te koop aangeboden. Zat voor ongeveer 1000 kilometer op mijn fireblade, maar ik vertrouw het niet helemaal. Vandaar dat ik het er toch weer af heb gehaald. Apparaatje werkt verder perfect. Zit een stickertje op van Nippon bikes, maar werkt...
  3. Electrric94

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    Even lekker mezelf quoten :Y Naks was inderdaad op het randje van doodgaan. Echt veel spanning zat er niet meer achter de veer, dus was net op tijd met de boel vervangen. Tijdens het vervagen van de naks zijn ook gelijk de voorwiellagers vervangen. Dat maakt misschien nog wel het grootste...
  4. Electrric94

    € 500 Challenge - Vera! Ons V4 wonder!

    Good news everyone Vera haar eerste meters! Mede mogelijk gemaakt door een zweet en een nieuwe accu! Word vervolgd🥰
  5. Electrric94

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Op die demper moet je je motor wel laten afstellen. Anders gaat ie behoorlijk minder goed lopen. Ik had namelijk de aluminium versie van je alipovic.
  6. Electrric94

    CBR929RR - 38.220KM - €2100,--

    Rotschop naar boven! *O* Kleine update, vraagprijs flink naar benenden. Heeft een reden, uitgaande as keerring lekt. -O-
  7. Electrric94

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Een ratel met een dop (8?) op een verlengstuk! Vastzetten doe je uiteraard met een momentsleutel om ervoor te zorgen dat je het draad niet kapot draait! *O*
  8. Electrric94

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    Ja dan heb ik je inderdaad zien rijden! Met een hesje aan volgens mij. Heb alleen gekeken rond start/finish, maar wat ik heb gezien zag er leuk uit!
  9. Electrric94

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Dan nog niet. Met een beetje pech maak je een beschadiging die ervoor zorgt dat je zuiger blijft hangen. Het zijn je remmen, dat is een potentieel levensreddend middel wat op je motor zit. Die moet je gewoon 100% hebben.
  10. Electrric94

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Aan de binnenkant maakt het niet echt uit, alleen ideaal blijft het natuurlijk sowieso niet. Verder hoeft een compressor je geen grof geld te kosten. Het bespaart je wel zoveel tijd met het loshalen van remmen. Nu zijn het nog maar 2 zuigers, bij je volgende motor misschien wel 8. Voor remmen...
  11. Electrric94

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Remzuigers haal je niet los met een schroevendraaier :X Gebruik alsjeblieft een compressor. Dan krijg je geen schade op de zuigers en hoef je zo goed als geen moeite te doen. Over het niet op druk krijgen. Waarschijnlijk heb je nog lucht in je master cilinder zitten. Dat geeft exact de...
  12. Electrric94

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    @Vuurmesje, reed je vandaag toevallig op Assen? Er reed daar een CBR rond die verdacht veel op die van jou leek! Heb zelf niet meegereden hoor, zat keurig op de tribune te kijken:+
  13. Electrric94

    Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

    Heb je de zekeringen al even gechecked? :+
  14. Electrric94

    Kawasaki GPZ500, die dingen blijven maar rijden...

    Gelijk goed aanpakken! Carbs eruit en schoonmaken *O* Verder is het volgens mij een 1ste generatie, dus check gelijk je vliegwiel. Mocht dat het originele vliegwiel zijn, dan zou ik hem zo snel mogelijk vervangen. Laatste wat je wilt is rondzwervende magneten in je blok-O-
  15. Electrric94

    GPZ600R + GPX600R

    Cdi is een zwak punt, maar als ie dan uitvalt, dan doet ie helemaal niks meer :+ Heb je je bobines al doorgemeten? Zou me niet verbazen als daar de eerste spoel van kapot/slecht is.