Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het goed is staan er markeringen op de achtervork , die zijn voor het ketting stellen . Je moet eerst de achteras los draaien en dan dus de ketting stellen , (links en rechts de zelfde markeringen ) dan de achteras weer vast zetten en weer de ketting controleren. Laat je niet gek maken met...
Toch is dat wel een beetje vreemd , als jij altijd de zelfde bandenspanning ziet op je dashboard . Terwijl de echte spanning in de band dus anders kan zijn. Tenminste dat begrijp ik uit je verhaal.
Beste is volgens mij om zelf je blok er onder heen weg te halen , en vervolgens het blok naar iemand zo als Zot te brengen .
Dat blok moet helemaal open , en als je al zover bent zul je zeker nog meer versleten onderdelen vinden . Dat kun je beter uit besteden , als je de ruimte , gereedschap...
Het wiel mag natuurlijk ook niet verschuiven in de achtervork. De kettingspanners kunnen geen wonderen verrichten , en werken meestal maar een kant op.
Verleden week een nieuwe helm gekocht , mijn oude helm zat lager op mijn kop kreeg nekpijn van het proberen om onder de (vizier)rand door te kijken. Had laagje schuim onder de voering gedrukt , toen zat ie weer perfect. Groeten uut Twente.