Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kunt de tankdop in de tank wat aanpassen waardoor er meer benzine mee kan doordat je een betere ontluchting krijgt en daarmee meer benzine mee kunt nemen. Zie; Gas Cap Modification [Archive] - ApriliaForum sponsored by AF1 Racing, inc.. Zelf heb ik een 4-tal gaatjes geboord in de interne cap...
Gebruik de FH020 van Shindengen, connector set er bij en voldoende vermogen en betere electronica. Dynamo levert ruim 350 Watt dus dat is wel fors. BMW gebruikt ook de FH202 dus eventueel via een motorsloop als gebruikt te vinden voor rond de 100 Euro. Minder warmte, hogere laadstroom en moderne...
Langer worden van de tank kan, die tank is van kunststof en niet zo gek op een E10 benzine dan gaat het kunststof zwellen en uitzetten. Beter E5 of premium tanken of alleen E10 als de tank snel leeg wordt gereden en weer kan worden gevuld met een E5 of Premium bijvoorbeeld bij een vakantie. In...
Kijk eens op gearing commander wat je de verschillende tandwielverhoudingen gaan brengen. Zie Gearing Commander - Motorcycle Speed and Drive Train Calculator v7
Als iets 40 graden is kun je het al niet meer met de handen aanpakken, dus het lijkt al snel te warm. De motor olie werkt op een temperatuur van 110-140 graden globaal bij dt luchtgekoelde blok, dus dan kun je ook wel nagaan dat je blok redelijk in die buurt zit en dus ook je droge koppeling...
Chris708 heeft een 900 gekocht, die heeft wel een koeler. ;-) Of op de kuip staat 900 en het is een 600 motorblok, maar dat hoort hij dan snel genoeg door de natte koppeling.
Oliekoeler (deels) afplakken om de temperatuur er in te houden, rond de 110 graden. Meestal rij ik rustig in, stationair heeft de oliepomp niet zo heel veel opbrengts nml en rustig warm rijden vind ik dan beter. (Buren vinden de open uitlaat ook niet zo prettig om 10 minuten naar te luisteren...
Zijn wel wat beelden te vinden van naked Futura's maar over het algemeen vind ik ze er niet uit zien (mijn mening). Dus het wordt sloop..... benieuwd, markt is klein en versturen naar buitenland maakt de delen vaak te duur. Kun je wat foto's plaatsen? Was het die licht grijze van MP?
Jazeker, ik zoek nog een originele ruit mocht je die hebben, in smoke. Zit hier een scheur in in zou die graag vervangen. Zit 4x in de week in Arnhem dus ophalen is geen probleem.
Welke kleur is de Futura, mogelijk wat interesse in kuipdelen eventueel.
Ik heb TuneECU en de datakabel hier en ook al mee gewerkt, dat ken ik. Probleem is dat mijn laptop windows licentie is verlopen op de laptop en ik de software niet gestart krijg voorlopig.
Denk eerst maar aan een reset van de TPS sensor, dan synchroon afstellen van de TB's rond de 4000 toeren...
Kan ook zijn dat je bougies vet zijn geslagen door de olie. Heb je zelf de olie vervangen? Dat vraagt een wat andere werkwijze bij de futura door het afwijkende smeer systeem van een dry sump keuze.
Hier overgestapt naar bobines van Denso van een CBR600rr en nieuwe bougie kabels van Magnecor...
Het is vermoedelijk een slang die als een soort van U-bocht door de tank loopt en geen functie heeft behalve afdichten van twee openingen in de onderplaat van de tank. Deze onderplaat demonteren, de slang er uit en de twee gaten dicht maken met een bout en benzine bestendige sealer. Is hier wel...