Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, de prestaties van de rollen wel ja, en met nadruk zeg ik er bij dat je die rollen ook merkt als je de orinele uitlaat gewoon laat zitten... ;)
Hé, een collega, en nog wel eentje die goed heeft opgelet bij "materiaalkunde"! :Y
Ah, Milaan! Da's maar 900 km van mijn huis, een peuleschilletje voor een Burgman (en in dit geval ook de berijder! ;) )! Gewoon bij Milaan direct de A1 richting Bologna-Napoli op en dan "immer gerade aus" hahaha. Mocht je eens naar de mooiste helft van het "Belpaese" ("mooie land", zoals Italië...
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlly69 auguri auguri!!!! *O*
Nu je zinnetje onder je avatar nog even veranderen, tenzij je je Typhoon prefereert natuurlijk... O-)
mats1 gecondoleerd...... -O-
Ik denk dat de Bev500-bezitters zo enthousiast over hun scooter zijn omdat-ie gewoon een berg plezier geeft, betrouwbaar is en een uniek karakter heeft. Het feit dat er scooters zijn met een grotere ruimte onder het zadel, of met een beter weggedrag boven de 140 km/h, of die minder brandstof per...
Hee, mijn Bev ontkoppelt wél onder de 30 km! :o Zou dat aan de J.Costa liggen? Ik heb de Multivar en die laat de Bev ontkoppelen net zoals met de originele variator. Met alle bergen hier zou ik het niet erg vinden om onder de 30 toch wat motorrem te hebben!
Ik heb 'ns even gekeken bij een Napolitaanse Hondadealer, maar alle SH's uit 2009 hadden gewoon nog trommelremmen, die schijven komen dus overal later, niet alleen in Nederland...
Dat zou Ing. moeten zijn mocht ik die titel in de "Motorscooterkunde" waard zijn! ;)
Het gaat WEL om mijn eisen, want wat IK een efficiënte motorscooter vind is net zo persoonlijk en subjectief als wat JIJ dat vindt. Brandstof wordt ALTIJD steeds duurder, niet alleen maar tijdens de huidige...
Dit is één van de redenen waarom ik altijd "ZO GROOT MOGELIJK" roep, want grote scooters zijn ook snelle scooters. En ik wil graag makkelijk wat sneller kunnen dan het gemiddelde autoverkeer omdat dat veiliger rijdt. Hier in Italië betekent dat je vrij makkelijk 140 echte km/h moet rijden. Met...
Opbergruimte: een X-max is groot maar een SpiderMax slaat alles.
Wendbaarheid: een Liberty maakt gehakt van de SH300i.
Nexus 250: schitterend, maar de GP800 overklast hem (en terecht voor dat geld!!!)
Mini T-max: zo beschouw ik de X-max al!
Vermogen: 30 pk is me veel te weinig!
5400...
Ik heb minder eisen voor de efficiënte scooter:
Motor en weggedrag: Gilera GP800
Eindoverbrenging: Yamaha T-max 500
Wendbaarheid: Piaggio Liberty 125
Bagageruimte: Malaguti SpiderMax 500
Betrouwbaarheid en CVT: Suzuki Burgman 650
Een onmogelijke opgave... :W
"Net zo snel als een R6" is misschien wat overdreven, maar ik denk dat het voor een niet-professionele piloot makkelijker is om met een T-max extreem hard door een gegeven bocht te komen dan op een R6. Leuk altijd in het noorden van Italië, als er groepjes sporters uit Nederland of Duitsland met...
Ben ik ook benieuwd naar! :Y De Sixteen ken ik alleen maar van een proefritje voor de lol op een 125, dus echt vergelijken met maatstaf SH kan ik niet...