Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ondertussen alweer 2 maanden in het bezit van de 09 SP, erg tevreden!
Echter wel een vraagje, hoe houden jullie de voorkant van het blok zo netjes mogelijk? Zeg maar waar de uitlaat begint.
Voorband spat naar mijn idee echt alles omhoog tegen het blok aan en kan er moeilijk bij met een spons...
Heb dit zadel als accessoire genomen toen ik vorige maand mijn 09 sp kocht. Zadel zit super en is de investering zeker waard! Ook de looks gaan er i.m.o. op vooruit!
Ondertussen de 09 SP alweer 3 weken in mijn bezit! Super tevreden.
Echter wel een vraag, klopt het dat de tank zo krasgevoelig is? Ik keek er gisteren toevallig schuin overheen terwijl de motor in het licht stond.
Zag niks als allemaal kleine krasjes zitten, of is dit normaal! 🤔
Ik heb zelf altijd rond gereden met de akra carbon op mijn 07.
Nooit geen problemen gehad, bij rustig rijden valt de herrie reuze mee.
En zodra je het gas opentrekt dan brult je MT als nooit te voren.
Enige nadeel is wel de E-keur voor als je het buitenland in wil.
Echter is een uitlaat...
Het moet nog maar even blijken hoe het blokje loopt denk ik zo. Allemaal leuk en aardig op papier maar de huidige CP3 is zo verfijnd dat het gewoon een perfecte motor is!
Vandaag weer even een uurtje gereden met de SP, eerste 250km staan op de teller nu. Constant omhoog en omlaag aan het schakelen geweest, even gas geven tot 5a6 k rpm en weer terug en weer omhoog beetje QS erbij. Begint allemaal al vertrouwder te voelen dan m'n 1e rit haha
Ja ik rij nu vooral elke keer rustig weg de eerste x aantal kilometer niet boven de 4-5000 toeren. En dan na een tijdje trek ik hem soms wel eens door naar 6000-7000 toeren en veel op en neer schakkelen. Ook de quickshifter gebruik ik dan soms al wel als ik rond die 5000 toeren zit.