Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Specifiek bij die coating?
Aangezien de meeste coatings er geen enkel probleem mee hebben.
Als je m weinig gebruikt, misschien de nieuwe tank direct voorzien van een coating die er tegen kan?
Kom je nooit stil te staan door roest.
Indien die niet op je externe tank aangesloten wordt moet je deze afdoppen.
Of van de carb afhalen en daar ook een vacuumdopje op zetten zoals op de andere drie ook zit.
Als je deze niet afsluit zal deze cilinder valse lucht aanzuigen en minder goed lopen dan de rest.
Hoogste standaard waarde aanhouden voor alle vier.
Boek geeft 2 verschillende waardes aan.
Cilinders willen niet gediscrimineerd worden :+
Tenzij je andere aanpassingen hebt gedaan aan het brandstofsysteem zijn de standaard waardes prima.
Als je helemaal niets doet zijn ze vaak zo weer weg, de kans dat ze ooit terug komen is tevens ook redelijk klein. :+
Gok ook dat het rijgedrag er een klein aandeel in had. Hoewel 750ml op 6.000km nog wel redelijk acceptabel is.
Techno motorolie synthetisch 5W-40 | Action.com
Hoewel ik daarmee niet de verversingsinterval zou oprekken naar de 10.000km maar gewoon de voorgeschreven 6.000 aanhouden. Is prima olie en voldoet natuurlijk aan de specificaties, alleen blijkt ook wel regelmatig dat de dopes het minder lang...
:Y Ze gaan vanzelf weer over :+
Verschil vol en semisyntheet is redelijk groot ja.
In mn vorige 15W50 volsynthetisch gehad ding liep als een naaimachine zo glad. Wel wat meer olieverbruik helaas.
Rij nu niet veel meer, dus misschien toch maar de semi eruit en vol erin })
Ouderwetse Turtlewax, de groene fles is op kalk basis oid.
Voor je je pak aan trekt even je vizier insmeren, daarna is het al droog wrijf je het zo weg.
Vanaf 50 km/h ongeveer altijd schone helm. ;)
Ook goed om beestjes en vlekken mee weg te poetsen
Had m destijds via ebay, door de wisselkoers was die toen aanzienlijk goedkoper. Is helaas niet meer lucratief.
Ik ga straks nog even kijken of ik mijn originele nog hier heb en in welke staat deze verkeerd.
Vroeger rijden _O-
Tegenwoordig aftanken met 98 die ethanol arm is. En met enige regelmaat eens laten draaien.
De Fjes lijken wel wat moeite te hebben met lange stilstand.
Mijn vorige sloeg ook moeilijk aan na lange stilstand, en de huidige ook. Iedere week of 2 weken even laten draaien...
Originele pakking kost zo'n 25-30 euro.
Of dichtsmeren met Gungum.
Ik ga er maar even vanuit dat het je koppeling is die slipt.
http://www.mlmparts.com/nl/koppelingsplaten-a45298-voor-suzuki-gsx-750-f-2001.html
Kun je zelf controleren. Zijkap eraf en het kapje bij het voortandwiel eraf en dan kan je er als je door de bagger heen bent zo bij.
Let wel het kapje bij het tandwiel heeft verschillende bout lengtes. Onthoud dus welke uit welk gat komt. Ze willen ook nog wel eens wat vast zitten.
Als je dan...