Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga de bobines niet meteen vervangen maar het is altijd handig om ze achter de hand te hebben als reserve. Beetje onderdelen sparen voor de racer en ze kosten de wereld niet.
Zou het ook kunnen dat de CDI op de een of andere manier niet meer goed is?
Goeie, ik ga die nog eens checken.
Hoor wel een relais een tik geven maar geen pomp lopen of zo. Ik merk geen verschil in lopen met deze schakelaar aangesloten of niet aangesloten.
En er zit in ieder geval geen 10 liter in de tank volgens mij.
Zit er ook een lampje voor reserve op het dashboard...
Niet helemaal goed gelukt om de tekst over te nemen maar zie boven in het rood.
Klepspeling is ook goed.
Heb nu ook de EXUP-klep open gezet maar dat maakt ook geen verschil
Denk dat ik sowieso bobines ga bestellen.
Kan het ook iets te maken hebben met de knop die in de kuip zit waar je hem mee...
Nou, het heeft weinig tot niets geholpen.
Smoort nog steeds, elke keer rond half gas, ongeacht de snelheid.
Wie heeft er nog tips? Ik heb geen ideeën meer...
De mengselschroeven heb ik geprobeerd van 1,5 slag uit tot 3 slagen en dit maakt ook geen verschil. Volgens boekje zou het 2,5 moeten...
Accu gemeten. Op contact gezet en zakt meteen in. Van 13,6 volt naar 9 volt en start meteen niet meer.
Andere accu er in en keurig 14,3 volt bij contact aan, start meteen en laadt ook gewoon bij.
Volgens mij dus enkel de accu kapot.
Straks ff testen en hopen dat ie nu goed in toeren klimt.
Aan de brandstof toevoer heeft het denk ik niet gelegen. Hij liep op de testdag gisteren in Lelystad nog steeds niet goed. Echter, ik kwam stil te staan omdat de motor opeens zo dood als een pier was en het vermoeden is dat de dynamo de geest gegeven heeft. Ik ben daar zèlf echter niet helemaal...
Denk dat de vlotters verkeerd stonden. Volgens mij heb ik ze precies verkeerd om versteld. Vanavond de carburateurs maar weer eens plaatsen en kijk hoe hij loopt.
Vlotters staan nu weer in het midden als uitgangspunt.