Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja net toen de pech duivel weg was en je vrienden werd met de kawa was het jaar voorbij. Denk dat we volgend jaar weer veel bij elkaar in de buurt op de baan zullen zijn. 😁
Wegens enorme drukte motorforum niet meer bezocht. Sommige mensen nog op het circuit tegenkomen maar veel ook niet. Na 2022 wat losse wedstrijden te hebben gereden ben ik een 2023 full send een heel seizoen idc proclass 1000 gereden. Dit allemaal met mijn gsxr 1000 uit 2010, kwam er achter dat...
Even een update na een forumloos maar druk race jaar
Verbetering Assen, langzame Ruskenhoek
Oude tijd: 01:49.729
Nieuwe tijd: 01:48.611 bart_schwantz_34 - Suzuki GSX-R 1000 2010
Nieuwe tijd Oscherleben: 01.36.230 bart_schwantz_34 - Suzuki GSX-R 1000 2010
Nieuwe tijd nurburgring: 02.11.553...
Vraag maar aan je vering specialist die zullen ook zeggen dat alles zachter moet. Je wilt je veer weg helemaal gebruiken als je dit met droog weer doet. Is het nagenoeg onmogelijk dit met regen ook te doen. Zo rijden vergroot de kans dat je het voorwiel een keer verliest
Je vergroot je grip zeker, niet dat ik me een rijder in wsbk waan verre van zelfs. Maar bij wsbk gaan er bij regen gewoon andere slappere veren in een vorkpoot
Ja dat wordt door veel mensen vergeten ik zet inderdaad als ook gewoon 2 klicks meer open. Zeer belangrijk om in de regen niet met keiharde vering te rijden
Alleen banden via track support, andere onderdelen mogen overal vergaan komen. Ik heb dit jaar met veel plezier idc gereden en zou het liefst dat weer doen. Maar ik Koop geen licentie voor de prijzen bij hun bekend zijn. Maar waarschijnlijk is er geen zac aan 😉
Was je met straat banden op een nat circuit aan het rijden ? Zo ja , is dat het probleem straat banden zijn geen banden om hard mee in de regen te rijden.