Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ondertusse heb ik de kaap van 10 de Blade in het bezit, oa op één van deze zat een complete sportuitlaat van ongekend merk. Het enige wat er verscheiden keren opstaat is cbr900 94. Iemand die deze al is tegengekomen of werk merk? demper was van f1 racing exhaust MR Niet bijpassend.
Iemand een idee als je overmaats lagerschelpen kan aankopen voor de drijfstanglagers?
En met overmaats bedoel ik vanaf 0.10 overmaat voor de 919 sc33?
Ook de ombouw van remschijven van de 98 SC33, deze zijn namelijk iets groter al is de asbreedte iets meer. Heb hiervoor de remklauwen van...
Nog en vraagje voor de techneuten:
heb een stukgelopen SC33 blok liggen met uitgelopen drijfstang op cilinder 2. Krukas is buiten tolerantiemaat en zoek een nieuwe kruk.
De Krukas van een sc28 heeft dezelfde slag maar aandrijving is anders. Hoe bouw je dit om?
Of zijn er andere...
Nog een vraagje voor de sc28 specialisten:
Bij warme motor zit er een kleine rammel aan de linkerzijde? bij het inknijpen van de koppeling is deze weg. Wrsch een lager die aan het begeven is. Iemand een idee welke het zou kunnen zijn???
Nog een een piccie van naar het werk :D
Om terug te komen op m'n temperatuur problematiek in deze koudere tijden heb ik de temp gever van een vfr750rr bekeken. Deze is met temperatuur aanduiding:
nochtans zit m'n cbr redelijk snel net boven het koude bereik. Wat aanduid hier volgens de foto dat dit 70° is . en toch na een...
Ghetto Bassie, wat is jouw indruk over het vergelijk van de sc28 en de sc33?
Kan iemand trouwens even voor mij controleren of hun temperatuurverhoging vlak na de koudstart van de koelwaterleiding rechts die naar de radiator gaat ook meteen in temperatuur klimt ?
Iederéén alvast een fijn nieuwjaar gewenst! En hierbij ook een "nieuwe" fireblade rijder bij in dit forum.
Rij dagelijks naar m'n werk met de 95'er. Oorspronkelijk enkel gekocht vr de titanium uitlaatlijn van akra. Deze om over te zetten op m'n 93 US blade. Maar hij reed netjes dus uitlaat...
Service intervallen staan eigenlijk enkel in uren voorgeschreven.
Na 1.000km de klepspeling checken en zonodig afstellen is zeker aan te raden+zeefje vd olie proper maken.
Na 5.000 distributieketting+check spanner en geleidingen+nwe tuimelaar bus en assen en zonodig de stoters en...
Natrium gevulde kleppen hebben onze husky's zeker niet, gewicht/grootte en bepantsering zijn een uiterlijke kenmerk daarvan.
De uitlaatkleppen zijn indd een zwak punt (gebroken inlaatklep heb ik nog niet binnen gekregen)als de motor te arm afgesteld staat, de speling te min of te max of een...