Recente inhoud door Back2Basics

  1. B

    Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

    Ondertusse heb ik de kaap van 10 de Blade in het bezit, oa op één van deze zat een complete sportuitlaat van ongekend merk. Het enige wat er verscheiden keren opstaat is cbr900 94. Iemand die deze al is tegengekomen of werk merk? demper was van f1 racing exhaust MR Niet bijpassend.
  2. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    9stuks ondertussen, bij cmsnl enkel de standaard kleurenversie, geen overmaat. Bij motoport sowieso al niks. Eimand nog een idee?
  3. DSC00196JK.JPG

    DSC00196JK.JPG

  4. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    Iemand een idee als je overmaats lagerschelpen kan aankopen voor de drijfstanglagers? En met overmaats bedoel ik vanaf 0.10 overmaat voor de 919 sc33? Ook de ombouw van remschijven van de 98 SC33, deze zijn namelijk iets groter al is de asbreedte iets meer. Heb hiervoor de remklauwen van...
  5. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    Nog en vraagje voor de techneuten: heb een stukgelopen SC33 blok liggen met uitgelopen drijfstang op cilinder 2. Krukas is buiten tolerantiemaat en zoek een nieuwe kruk. De Krukas van een sc28 heeft dezelfde slag maar aandrijving is anders. Hoe bouw je dit om? Of zijn er andere...
  6. IMG_1789.JPG

    IMG_1789.JPG

  7. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    Nog een vraagje voor de sc28 specialisten: Bij warme motor zit er een kleine rammel aan de linkerzijde? bij het inknijpen van de koppeling is deze weg. Wrsch een lager die aan het begeven is. Iemand een idee welke het zou kunnen zijn??? Nog een een piccie van naar het werk :D
  8. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 107

    Iemand een idee, choke komt terug bij starten van de motor. Kun je dit aanspannen zodat deze iets stroever loopt?
  9. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

    Om terug te komen op m'n temperatuur problematiek in deze koudere tijden heb ik de temp gever van een vfr750rr bekeken. Deze is met temperatuur aanduiding: nochtans zit m'n cbr redelijk snel net boven het koude bereik. Wat aanduid hier volgens de foto dat dit 70° is . en toch na een...
  10. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

    Deze ochtend 4 gr, heb hem amper net voor het midden gekregen na 25km op z'n tempgever. Dus gaarne tall one!
  11. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

    Ghetto Bassie, wat is jouw indruk over het vergelijk van de sc28 en de sc33? Kan iemand trouwens even voor mij controleren of hun temperatuurverhoging vlak na de koudstart van de koelwaterleiding rechts die naar de radiator gaat ook meteen in temperatuur klimt ?
  12. B

    Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

    Iederéén alvast een fijn nieuwjaar gewenst! En hierbij ook een "nieuwe" fireblade rijder bij in dit forum. Rij dagelijks naar m'n werk met de 95'er. Oorspronkelijk enkel gekocht vr de titanium uitlaatlijn van akra. Deze om over te zetten op m'n 93 US blade. Maar hij reed netjes dus uitlaat...
  13. B

    HET grote Husqvarna 610 topic 2

    De olie die nog ah magneetfiltertje hangt lijkt een vertekend beeld te geven. Ik vindt het zeker niet verkeerd of unrustwekkend.
  14. B

    HET grote Husqvarna 610 topic 2

    Service intervallen staan eigenlijk enkel in uren voorgeschreven. Na 1.000km de klepspeling checken en zonodig afstellen is zeker aan te raden+zeefje vd olie proper maken. Na 5.000 distributieketting+check spanner en geleidingen+nwe tuimelaar bus en assen en zonodig de stoters en...
  15. B

    HET grote Husqvarna 610 topic 2

    Natrium gevulde kleppen hebben onze husky's zeker niet, gewicht/grootte en bepantsering zijn een uiterlijke kenmerk daarvan. De uitlaatkleppen zijn indd een zwak punt (gebroken inlaatklep heb ik nog niet binnen gekregen)als de motor te arm afgesteld staat, de speling te min of te max of een...
Terug
Bovenaan Onderaan