Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik hoop voor hem dat dit gedeelte nou verleden tijd is, afgelopen jaren als hij zo'n beuk kreeg en terugviel dan was het gedaan voor de rest van de wedstrijd maar vandaag zag je toch een hele andere Vinales en ik hoop van harte dat hij dit door kan zetten.
echte supermoto's -> meer/veel onderhoud... daar ontkom je gewoon niet aan.
15 uur olie wissel is vrij normaal, mijn sxv kreeg om de 10 uur nieuwe olie en bij 200 uur ging het blok los.
een 690 oid is al een stuk minder hardcore en minder onderhoud gevoelig.
als je de hele breedte van het circuit telt dan zit er wat in dat MM zijn lijn reed maar in werkelijkheid zat hij toch een goede 2 a 3 meter van de ''lijn'' af.
wat je hier typt geld voor beide rijders in deze situatie, MM had ook een wijdere lijn kunnen aanhouden/pakken en de crash kunnen voorkomen maar hij besloot de deur dicht te gooien en naar binnen te trekken.
Bagnaia had ook ruimte kunnen geven aangezien hij gewoon een stuk langzamer was dan MM...
het was mij ook al opgevallen en in Qatar dacht ik dat het aan de hevige crash van de dag ervoor lag maar dit weekend gaan ze op dezelfde manier verder, opvallend is het wel.
maar niet voor het motogp team ( al word het zeker beter ), het is nog niet eens zo heel lang geleden dat bij de 2de rijder ze gewoon moeite hadden om een 2de motor klaar te hebben staan en ook de onderdelen aanvoer was een groot probleem.
dat denk ik ook, Vinales voegt weinig toe aan het ontwikkelen van de motor.
Espargaro heeft de Aprilia echt goed kunnen ontwikkelen, helaas begint zijn leeftijd een rol te spelen.
dit is ontzettend balen, je zult toch het hele motorblok uit elkaar moeten halen om alles te controleren op schade en vooral je krukaslagers en nokkenassen krijgen enorm te lijden onder dit probleem.