Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo luitjes,
Bij deze wil ik graag mijn laatste aanwinst met jullie delen: een 650XT van 2015. Een verademing qua lichtvoetigheid als je van een GSX1250 komt. Heb al flink wat modificaties gedaan: LED verlichting rondom, kleine knippers, handkappen, handvatverwarming, valbeugels met LED...
Is er iemand die een foto kan posten van de middenbok en de plek waartegen deze rust wanneer die omhoog is?
Dit graag van een 650 van het model tussen 2012 en 2016 graag.
Alvast bedankt
Ik heb gemerkt dat ik zo goed als altijd en overal stevig door rijd. Laatste tijd heb ik geprobeerd om het rustiger aan te doen maar te vaak is de verleiding te groot om het gas wat verder open te draaien. En met deze gaat het dan erg makkelijk te hard.
Ben van plan over te stappen naar een...
Voor als er iemand interesse mocht hebben:
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-suzuki/m1147913945-suzuki-gsx1250fa-gsx-1250-fa-met-veel-opties.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=2
Het knipperlichtrelais vervangen werkt het best. Dan ben je voor weinig geld klaar. Is gewoon 1 op 1 uit te wisselen.
LED BLINKER RELAIS BLINKGEBER BLINKRELAIS SUZUKI GSX 650 F 08 09 10 11 12 13 14 | eBay
Mooi! Maar dat moet je toch merken neem ik aan? Dat zal uiteindelijk meer schelen dan de nieuwe bochten. Ik kwam aan zo'n 135 pk geloof ik, teruggerekend aan de krukas
Hilltech, leuke en kleine zaak. Weten waar ze over praten! Heb ik mijn GSX ook eens op de bank gehad.
Leuk spul die uitlaatbochten. Vraag me alleen af waarom je niet voor het verwijderen vd sec. Kleppen gekozen hebt. Is goed zelf te doen en daarmee kun je het volledige toerenbereik benutten...
Dat dan weer wel.... Door het wat hogere gewicht zal dat wel meevallen. Ik heb het voorwiel nog niet los gehad. Maar door het flinke koppel ben ik meer van het short shiften. Pas vanaf de 3e versnelling haal ik m echt door
Echt hoge km stand heeft mijn 1250 niet. Staat nu op 29000km. Heb eerder ook een Bandit 1200 gereden. Ik vind het grootste verschil zitten in het koppel dat bij de 1250 nog eerder en nadrukkelijker aanwezig is. Dat viel me tijdens een test met de 1250 op toen ik zelf nog de 1200 reed.
De 1200...
Gaat hierboven dus om onderdeeltje 3
Is hierboven nog net te zien
Dit is dus het bewuste dingetje, enigszins getekend
Alles dus weer schoon in elkaar gezet en het loopt weer als nooit tevoren!!
Hier was het de afgelopen 3 weken ook rustig. De 1250 deed het niet meer...
'S morgens trok de startmotor de spanning naar een 8V.
Accu bleek goed. Vervolgens startmotor uitgebouwd en getest. Ook in orde.
Daarna de aandrijving bij de startmotor gecheckd, niks mis mee. Daarna de koppeling...
Ik rijd met MPR4's. Inmiddels al de tweede set en zoals eerder aangehaald zijn deze banden erg goed in de regen, ze bieden veel vertrouwen.
Over de levensduur kan ik niet zoveel zeggen aangezien ik een 1250 rijd. Bij mij gaan ze met een bandenspanning van 2,9 achter en 2,5 voor hooguit 9000km...