Algemene informatie
Bij deze bied ik mijn Triumph Speed Triple te koop aan, wegens het over willen stappen naar een andere motor. Ik heb namelijk mijn zinnen gezet op een all road motor en wil me hier dan ook graag verder in gaan verdiepen.
De Triumph is afkomstig uit 2006 en is in zeer nette en goed onderhouden staat, zo is er niet bespaard op onderhoud en het verbeteren van de motor. Hierdoor kan de motor er weer jaren tegenaan.
Afgelopen winter is de Triumph nog voorzien van groot onderhoud en is er een andere uitlaat onder gekomen, hiervoor is de motor bij de dealer op de testbank afgesteld (uitdraai aanwezig). Hierbij werd er gemeld dat dit motorblok ook volgens de resultaten in zeer goede staat is, dit was te zien aan de vermogenskromme en gemeten waardes in de uitlaat.
Algemene informatie:
Merk: Triumph
Type: Speed Triple
Kenteken: MV-DG-29
Bouwjaar: 06-04-2006
KM-stand: 44.676 km
Cilinderinhoud: 1050cc
Vermogen: 129,3 pk
Gewicht (rijklaar): 217 kg
In de tijd dat de Triumph in mijn bezit is, heb ik veel verbeteringen doorgevoerd. Denk hierbij aan de uitlaat, het kontje (tail tidy), spiegels, verlichting, schakelpedaal, valbescherming en rem-/koppelingshendel.
Onderhoud:
- Banden (Bridgestone T31)
- Doppen bovenaan de voorvork (Triumph)
- Wiellagers (voorzijde)
- Remvloeistof voor/achter + remvloeistofreservoir voorzijde
- Remblokken achter (Brembo)
- Koppelingskabel
- Accu (Yuasa TTZ14s)
- Bougies (NGK CR8EK)
- Kettingset (D.I.D. gouden ketting + tandwielen)
- Klepspeling gecontroleerd (ruim binnen de marges)
- Achterbrug-/wiellagers gecontroleerd + ingevet
- Complete motor nagekeken (advies remblokken voorzijde)
- Afdichtrubbers bobines (Seal, Ignition Coil)
- Olie (Motul) + oliefilter (Triumph)
- Remblokken voorzijde (Brembo)
- Voorvorkkeeringen (SKF) + olie (Hyperpro)
- Afstellen op de testbank
Verbeteringen:
- Undertail/-seat + achterlicht (Anmo Parts tailtidy)
- Uitlaat (enkele demper onderaan, HP Corse Hydroform)
- Knipperlichten voor-/achterzijde (Koso Z1) + relais
- Luxe kentekenplaat (met oplegletters)
- Rem-/schakelset laten stralen/spuiten
- verstelbare rem-/koppelingshendels
- Spanningsregelaar (FH020AA) + kabelset (Triumph)
- Monoseat (afdekkap zadel) laten spuiten
- Rubberen band over de accu & over het gereedschapsetje (Triumph)
- Schakelpedaal (Daytona 955)
- Hyperpro Progressieve vering
- Gearindicator (GiPro)
Motor komt met een originele gereedschapsset, het originele underseat/-tail & achterlicht, extra spiegels, rem-/koppelingshendels, passagiers voetsteunen en een upgrade kabelset van de accu/startmotor.
Ik heb altijd echt genoten van de Triumph, alleen is het tijd om de motor te laten gaan en op zoek te gaan naar een all road.
Mijn vraagprijs is 4650 euro, maar bij een serieus bod/serieuze interesse komen we er wellicht samen uit.
Groet,
Mark
De Triumph is afkomstig uit 2006 en is in zeer nette en goed onderhouden staat, zo is er niet bespaard op onderhoud en het verbeteren van de motor. Hierdoor kan de motor er weer jaren tegenaan.
Afgelopen winter is de Triumph nog voorzien van groot onderhoud en is er een andere uitlaat onder gekomen, hiervoor is de motor bij de dealer op de testbank afgesteld (uitdraai aanwezig). Hierbij werd er gemeld dat dit motorblok ook volgens de resultaten in zeer goede staat is, dit was te zien aan de vermogenskromme en gemeten waardes in de uitlaat.
Algemene informatie:
Merk: Triumph
Type: Speed Triple
Kenteken: MV-DG-29
Bouwjaar: 06-04-2006
KM-stand: 44.676 km
Cilinderinhoud: 1050cc
Vermogen: 129,3 pk
Gewicht (rijklaar): 217 kg
In de tijd dat de Triumph in mijn bezit is, heb ik veel verbeteringen doorgevoerd. Denk hierbij aan de uitlaat, het kontje (tail tidy), spiegels, verlichting, schakelpedaal, valbescherming en rem-/koppelingshendel.
Onderhoud:
- Banden (Bridgestone T31)
- Doppen bovenaan de voorvork (Triumph)
- Wiellagers (voorzijde)
- Remvloeistof voor/achter + remvloeistofreservoir voorzijde
- Remblokken achter (Brembo)
- Koppelingskabel
- Accu (Yuasa TTZ14s)
- Bougies (NGK CR8EK)
- Kettingset (D.I.D. gouden ketting + tandwielen)
- Klepspeling gecontroleerd (ruim binnen de marges)
- Achterbrug-/wiellagers gecontroleerd + ingevet
- Complete motor nagekeken (advies remblokken voorzijde)
- Afdichtrubbers bobines (Seal, Ignition Coil)
- Olie (Motul) + oliefilter (Triumph)
- Remblokken voorzijde (Brembo)
- Voorvorkkeeringen (SKF) + olie (Hyperpro)
- Afstellen op de testbank
Verbeteringen:
- Undertail/-seat + achterlicht (Anmo Parts tailtidy)
- Uitlaat (enkele demper onderaan, HP Corse Hydroform)
- Knipperlichten voor-/achterzijde (Koso Z1) + relais
- Luxe kentekenplaat (met oplegletters)
- Rem-/schakelset laten stralen/spuiten
- verstelbare rem-/koppelingshendels
- Spanningsregelaar (FH020AA) + kabelset (Triumph)
- Monoseat (afdekkap zadel) laten spuiten
- Rubberen band over de accu & over het gereedschapsetje (Triumph)
- Schakelpedaal (Daytona 955)
- Hyperpro Progressieve vering
- Gearindicator (GiPro)
Motor komt met een originele gereedschapsset, het originele underseat/-tail & achterlicht, extra spiegels, rem-/koppelingshendels, passagiers voetsteunen en een upgrade kabelset van de accu/startmotor.
Ik heb altijd echt genoten van de Triumph, alleen is het tijd om de motor te laten gaan en op zoek te gaan naar een all road.
Mijn vraagprijs is 4650 euro, maar bij een serieus bod/serieuze interesse komen we er wellicht samen uit.
Groet,
Mark