4-cilinder is geen caferacer.

caferacer

• 1 of 2 cilinder

Stemmen: 62 49,2%
  • meer dan 2 cilinders

Stemmen: 64 50,8%

• Totaal aantal stemmers
    126
ik snap soieso niet wat de aantrekkingskracht van een ( de tegenwoordige) cafe racer is

persoonlijk vind ik bratstyle motoren veel leuker
4899162459_5bfc26715e_b.jpg

maarja dat noemen ze alweer bobber :') !!!!!!!

maar kwa cafe's vind ik dit een egte
b50161005.jpg

'4-cilinder is geen caferracer..' > '4-cilinder is geen caferacer..'

ik snap soieso niet wat de aantrekkingskracht van een ( de tegenwoordige) cafe racer is

persoonlijk vind ik bratstyle motoren veel leuker
[afbeelding]

maarja dat noemen ze alweer bobber :') !!!!!!!

maar kwa cafe's vind ik dit een egte
[afbeelding]

Deze Bratstyle bike is hetzelfde als de meeste "Cafe Racer" alleen ander zadel en stuurtje :? maar zeker ook leuk ;)

jammer van dat Harley blok. Liever een guzzi/duc blok gezien of een dikke paralleltwin. Verder wel een mooie fiets!

05acecaferacer.jpg

15acecaferacer.jpg

16acecaferacer.jpg

Laatst bewerkt:
Meeste "caferacers" zijn gewoon oude nakedbikes, of bobbers/choppers.
Alles wat GEEn clipons heefd en geen monozitje vind ik GEEN caferacer!
en iedereen die niet van cafe naar cafe raced of heefd geraced heefd ook geen caferacer ! :P

punt

en een strafblad hebben en een Rocker zijn :]

As per Hunter S Thompson
"Balls," I said. "Never mind the track. The track is for punks. We are Road People. We are Cafe Racers."

The Cafe Racer is a different breed, and we have our own situations. Pure speed in sixth gear on a 5000-foot straightaway is one thing, but pure speed in third gear on a gravel-strewn downhill ess-turn is quite another.

But we like it. A thoroughbred Cafe Racer will ride all night through a fog storm in freeway traffic to put himself into what somebody told him was the ugliest and tightest decreasing-radius turn since Genghis Khan invented the corkscrew.

Cafe Racing is mainly a matter of taste. It is an atavistic mentality, a peculiar mix of low style, high speed, pure dumbness, and overweening commitment to the Cafe Life and all its dangerous pleasures... I am a Cafe Racer myself, on some days - and it is one of my finest addictions."

Amen !

Jojo, zijn dat die Marvic wielen uit de jaren zeventig? Beetje omstreden heb ik begrepen, aangezien deze een bepaald % magnesium bevatten. Dit zal verouderen naar verloop van tijd met kans op breuken. Misschien een broodje aap verhaal, maar zeker weten doe ik het niet. Heb jij hier meer info over?

As per Hunter S Thompson
"Balls," I said. "Never mind the track. The track is for punks. We are Road People. We are Cafe Racers."

off topic

wow Hunter S Thompson das lang geleden dat ik daar een quote van gelezen heb.

kende hem voornamelijk van:
“Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”
― Hunter S. Thompson

Jojo, zijn dat die Marvic wielen uit de jaren zeventig? Beetje omstreden heb ik begrepen, aangezien deze een bepaald % magnesium bevatten. Dit zal verouderen naar verloop van tijd met kans op breuken. Misschien een broodje aap verhaal, maar zeker weten doe ik het niet. Heb jij hier meer info over?

Zijn idd Marvics. En ja, ik ken het verhaal ook. Maar magnesium in deze wielen....niet veel als het er al in zit: loodzwaar! Maar heb'm niet meer, weggedaan voor iets anders :)

full

en ik dizze
moet vanzomer weer lopen,op alle 4 ;)

Laatst bewerkt:
Deze is natuurlijk ook wel verduveld mooi!!

cb-750-cafe-racer-01.jpg

motorcycle_monkee_11_4.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan