Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik snap soieso niet wat de aantrekkingskracht van een ( de tegenwoordige) cafe racer is
maar kwa cafe's vind ik dit een egte
[afbeelding]
dat is er ook geen 1, veel te veel chrome
dat is er ook geen 1, veel te veel chrome
die ik post ( met koplamp dan ) is meer een cafe racer, alles eraf wat niet nodig is
geen mooi chrome of stom kleurtje gewoon een die hard racer voor op straat
het zelfde, veel te glimmend
ik snap soieso niet wat de aantrekkingskracht van een ( de tegenwoordige) cafe racer is
persoonlijk vind ik bratstyle motoren veel leuker
[afbeelding]
maarja dat noemen ze alweer bobber !!!!!!!
maar kwa cafe's vind ik dit een egte
[afbeelding]
Meeste "caferacers" zijn gewoon oude nakedbikes, of bobbers/choppers.
Alles wat GEEn clipons heefd en geen monozitje vind ik GEEN caferacer!
en iedereen die niet van cafe naar cafe raced of heefd geraced heefd ook geen caferacer !
punt
Als dat geen caféracer is dan weet ik het ook niet meer wat voor achterschokkers zitten er op??
Ik vind mijn GT750 ook een caféracer
[afbeelding]
Amen to that!
As per Hunter S Thompson
"Balls," I said. "Never mind the track. The track is for punks. We are Road People. We are Cafe Racers."
Jojo, zijn dat die Marvic wielen uit de jaren zeventig? Beetje omstreden heb ik begrepen, aangezien deze een bepaald % magnesium bevatten. Dit zal verouderen naar verloop van tijd met kans op breuken. Misschien een broodje aap verhaal, maar zeker weten doe ik het niet. Heb jij hier meer info over?
Kan me het interview in MOTOR nog herinnerenjammer van dat Harley blok. Liever een guzzi/duc blok gezien of een dikke paralleltwin. Verder wel een mooie fiets!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]