vreugden
MF'er
Wat gaat er door 17mei???????????
De Burgman 650 tocht....., zie bovenaan vorige pagina.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat gaat er door 17mei???????????
Hé Stekman, natuurlijk kennen we je nog ! Ik las over jouw onfortuinlijkheden; nogmaals sterkte, succes met de afwikkeling en beterschap voor jezelf.
Je noemt jouw X9-250 avontuur een fiasco; tja, zoals je weet wordt mijn scooter aangedreven door hetzelfde blokje en met #1 heb ik vorig jaar de ton volgemaakt. Geen klachten (behalve de dynamo die de geest gaf net over de ton) en geen olieverbruik, het is dus zeker geen slecht blokje... Ik weet zeker dat er nog veel meer kilometers uit te persen zijn.
Leuk dat je nu toch weer een scooter overweegt, maar bespeur ik enige reserve voor wat betreft de levensduur ? Ik dacht dat de grote Burgman inmiddels toch wel bewezen heeft een door en door betrouwbare machine te zijn, de Goldwing onder de scooters.
Splinternieuw op de markt is er nu een scooter die speciaal voor jou lijkt te zijn ontworpen, de Gilera GP800, met 75 Pk en een top van 190 Km/h.
Laat me raden; het brede kunststof versteltandwiel van de primaire poelie was gescheurd......een maand noodgedwongen stilgestaan wegens CVT panne....