Zattara
MF veteraan
Zijn de kleurcodes van de (oude) Div's eigenlijk bekend?
Ik ben opzoek naar de code van de rode Div 600 uit '92.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn 94-er met 52.000 Km op de teller verbruikt nog geen druppel en is waarschijnlijk altijd als sportieve toermotor bereden & dat wil zeggen:Ik hoor dat Yamaha motoren na 50.000km nogal veel olie gebruiken, wat merken jullie Diversion rijders hiervan ??
Mijn 94-er met 52.000 Km op de teller verbruikt nog geen druppel en is waarschijnlijk altijd als sportieve toermotor bereden & dat wil zeggen:
Netjes warm gereden voordat er daadwerkelijk topprestaties verlangd werden.
Maar het is mij ook bekend dat veel jongelui een Yamaha als racemotor gebruiken met het idee, starten en met een koude motor volgas weg & dit zorgt voor extra slijtage inclusief hoog olieverbruik.
Mijn rode Div 600 uit 1994 heeft;Zijn de kleurcodes van de (oude) Div's eigenlijk bekend?
Aan de hand van het framenummer kan men dit bij de dealer of importeur opvragen, want de kleurkeuzes voor de Div. waren niet zo groot.Zijn de kleurcodes van de (oude) Div's eigenlijk bekend?
Ik hoor dat Yamaha motoren na 50.000km nogal veel olie gebruiken, wat merken jullie Diversion rijders hiervan ??
Mijn Divje 600 van '94 met 58000 gebruikt ook weinig tot geen olieMijn 600 met 63000 km op de teller verbruikt geen/weinig olie.
voorbeelden genoeg hier op he Forum
Jammer, beetje ver weg voor mijGratis af te halen in Gorinchem
voor de 600 (1994) bagagerekje + motoplex windscherm (smoke incl bevestigings materiaal)
geef ff een PB als je intresse hebt
Jammer, beetje ver weg voor mij
Maar wat is dat voor winschermpje dan Ron?? Vervanging voor de kuipruit ?
Ook bedankt voor het welkom, ben nog wel aan het rondkijken, maar die 900.....
Ik hoor dat Yamaha motoren na 50.000km nogal veel olie gebruiken, wat merken jullie Diversion rijders hiervan ??
aah joh, jij komt net kijken met je 33333 kmmijnt heeft de 50.000 nog niet gehaald
Die fiets staat ook meer in de garage dan op de openbare weg.mijnt heeft de 50.000 nog niet gehaald
Dat stond ie in het Pre Sander tijdperk waarschijnlijk wel ja, een Div900 van 1995 die zo mooi is met zo weinig km op de teller zie je niet veelDie fiets staat ook meer in de garage dan op de openbare weg.
Mijn 900 heeft ongeveer 57000 gelopen en ik merk er nog helemaal niets van.[..]
Aan de hand van het framenummer kan men dit bij de dealer of importeur opvragen, want de kleurkeuzes voor de Div. waren niet zo groot.
Zoals al eerder gezegd, als je het framenummer mailt naar Japarts met de vraag welke kleur je nodig hebt, krijg je keurig het kleurnummer en code. Ik heb een lakstift besteld bij de dealer (MotoPort Zelhem) en die besteld hem bij .... jawel ... Japarts.Dealer kan het zeker opzoeken, maar ik heb me door de dealer laten vertellen dat er geen lakstiftjes van yamaha geleverd worden.
Helaas is dat op sommige plaatsen nog steeds zo ja. Wat je eens kan proberen is boven de lus te gaan staan met je bok en die even naar beneden duwen. Daar zit redelijk wat metaal in en het werk regelmatig dat het stoplicht je dan wel detecteert.Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat stoplichten niet reageren op de aanwezigheid van je Divje? Heb ik namelijk (met name in Haarlem) regelmatig last van. Vaak pas als er een auto achter me aansluit krijg ik ook eens groen