Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heren bedankt voor weer een gezellige dag.
motormol bedankt voor het vor rijden.
het weer werkte ook fantastisch mee.
Hey Gents, was weer een goeie dag om te . Goed weer, goed gezelschap en beste tarasjes, was weer uitstekend, Graag tot de volgende Meeting.
Ik had nog geen goede foto voor de OP.
Vanmiddag op de terugweg dus maar ff gemaakt.
Kan deze SVP op de OP geplaatst worden.
Thanx
[afbeelding]
done
btw vanmiddag ook een blauwe Z-et bij MP te Rtd zien staan, was dat deze
Ben vanmiddag niet bij MP Rtd geweest, dus moet een andere zijn geweest.
anders kwam ik wel weer erg uit de richting.Nog een Fotootje, Sorry Henk, maar voor ik er erg in had was je afgehaakt.
Bytheway, staat netjes je nieuwe onderdelen.[afbeelding]
Begrijp 't ook niet hoor dat ie mij met jou verward
Weet niet of ik t ergens gemist heb , maar was je trouwens al op de bank geweest met je full tita
Ooit heb ik hier eens een adobe file ofzo gedowload...(link)...
van de z750 laatste model...
Weet iemand dat ook voor de Z1000 2008...?
Heb nog altijd een probleem met de kettinggeleider en zou misschien dan
kunnen zien of er iets fout zit...
(tussen de 130 en 190 km na smerring begint de ketting irritant veel
herrie te maken tijdens gas geven...spanning op het bovenste deel...
gebruik hetzelfde vet als bij de z750 en die smeer ik veel minder...
B.V.D....
Laat maar, we weten nu wel wie er bij jullie thuis de broek aan heeft
Volgende x beter
Wij jou ook, het weer was echt lekker in midden Nederland dus je had beter kunnen komen
alleen weet ik nog niet of ik de stepjes voor de duo laat zitten of de oude weer terug monteer.
de nieuwe staan wel beter vind ik maar zitten omhoog geklapt iets minder stevig.
een rijtest zal uitsluitsel moeten geven.
voor wie het interessant vind...een hobby updat.
mijn pekel ER-5 staat weer op 00002 km hij is dus weer "vlam" nieuw en dat voor een motor uit 1998. hij was wel toe aan een nieuw uitlaatje. daar waar de twee bochten bij elkaar komen was ie geheel door gerot... voor €115,- een tweede hansje gevonden en zonder problemen gemonteerd...
de BMW gaat 8 mei naar de keuring voor een kenteken. alles is spik en span van het ding.
nog ff het ABS systeem laten resetten an dan is ie helemaal klaar.
Piccies??
Beterschap Harrie...........................
Eerste 100km zit erop met m'n Tuono, wat een power!!!! Polsen doen nog wel vervelend met remmen en koppelen maar zo'n kort stukkie is wel te doen. Het was wel ongeloofelijk druk overal dus het was wel erg rustig aan, maar toch wel kickuh om 3 weken na die smakkert weer rond te rijden met m'n vrouwke.......
bron: postbus51
Vanaf 1 mei mogen alleen lampen in de koplamp waarvoor typegoedkeuring is afgegeven.
In koplampen met een code HC, HR of HCR moet een halogeenlamp zitten. Gasontladingslampen ("Xenonlampen") moeten in koplampen met een code DC, DR of DCR.
Anders mag niet meer.
Achteraf inbouwen van een xenonlampjes in halogeen typegoedgekeurde koplampen is dus niet meer toegestaan en strafbaar. Dat geldt ook voor xenonpitjes die er al in zitten.
Het voeren van foute lichten is geen Mulderboete, maar een transactievoorstel. Het boetebedrag wordt door de OvJ bepaald.
Bovendien mag een voertuig dat foute (niet toegestane) lichten voert in beslag worden genomen.
Je mag wel een typegoedgekeurd voertuigonderdeel vervangen door een ander typegoedgekeurd voertuigonderdeel.
Dus je mag nog steeds halogeen vervangen door xenon, maar dan wel de hele koplampunit en niet alleen het lampje.
wie het laatst lacht...
ik zal de voorraad voor u op orde brengen, heren Xenon-rijders.
Uitbouwen die shit en hopla, dubbellicht erin !! hahaha!!
Goed te horen Arie
T zal alleen maar beter worden.
ik laat het gewoon zoals het is.............. je wordt gewoon eerder en beter opgemerkt..