Triker
MF veteraan
Nat, droog, gezellig, veel blauw op straat en heel veel gezellige Motor Forum gangers die elkaar weer eens tegen kwamen en gezellig babbeltje met elkaar maakten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent niet lang geweest zekerNat, droog, gezellig, veel blauw op straat en heel veel gezellige Motor Forum gangers die elkaar weer eens tegen kwamen en gezellig babbeltje met elkaar maakten
klinkt gezellig.. ik ben gezellig aan het leren
ennuh je hebt toch wel fotos geschoten?!?! Dat had ik wel verwacht van je
Heb nog tig foto's gemaakt, maar ik ga eerste een weekje op vakantie, dus mijn foto's volgen later
Wat me wel opviel waren de vele, heel veel agenten in uniform, undercover en opgestelde radrawagens rondom Veenendaal en Ede !!!!
In ieder geval hebben wij ons zoals altijd weer van onze beste kant laten zien en hebben die enkele regendruppels de gros niet weerhouden om te komen. Heb niet geteld, maar volgens mij toch zeker rond de tig motorfietsen die er waren. Was dus een bere gezellige meeting in Veenendaal... de rest van het verhaal zullen de overige motorrijders straks wel vertellen.
Was erg gezellig, maar we hebben er dan ook wat voor over gehad zeg! Op de heenweg zulke erge hagel/hoosbuien dat ik dacht was ik maar thuis gebleven... maar ja, wij bikkels zijn gewoon doorgegaan. Nog even meegeholpen met geld inzamelen voor het Ronald McDonald Kinderfonds, iedereen hartelijk bedankt die een bijdrage heeft geleverd! (Afbeelding)
Daarna zagen we de volgende buien al aankomen en we vonden het wel mooi geweest, lekker terug naar huis (met nog meer buien) en nu heerlijk gedouched achter de pc...
We wachten in spanning weer op al je mooie foto's Triker
dat was de ppp groepOnderweg kwamen we op de a12 dit groepje tegen; Gouda en een deel Den Haag
Had ze eerst gespot bij het tankstation bij Gouda, stonden daar te wachten tot alle vrachtauto's weg reden. FF stukkie langzamer gereden om foto's te maken.
(Afbeelding)