Suzuki Ron
MF veteraan
- 2 okt 2002
- 1.884
- 100
olietankje van een honda prelude.
accubak gemaakt van een balkdrager en naar achter geplaatst.
zijplaten van alu gemaakt, het begint weer ergens op te lijken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het begint weer ergens op te lijken.
Yep, Suzuki GT750
(Afbeelding)
Yep, Suzuki GT750
(Afbeelding)
Het is een driecilinder, het wordt een drie in een uitlaat maar ik ben nog op zoek naar betaalbare expansie uilatenCool hoor! Wat voor pijpies gooi je d'r onder? Van die ielige expansie gevalletjes of de chromen 3-in-4's?
Het is een driecilinder, het wordt een drie in een uitlaat maar ik ben nog op zoek naar betaalbare expansie uilaten
Hij moet zo worden, maar dan in blauw/wit en dan uiteraard zonder die zijkastjesWat voor tank komt erop? Heb nog een tank liggen voor zo'n GT. Nieuw.
Groet, Ron
Ies naaiz!
De Gt loopt niet per definitie beter op een 3-1 dan op een 3-4....,ligt geheel aan fabrikant en juiste spoeling.
Zo waren ze eerstps: hoe lang het je gepoetst op je velgen??
ps2: vind de originele zijkappen echt veel mooier
Zo waren ze eerst
(Afbeelding)
en dit na toch wel een paar uur zwoegen, de schokbrekekrs zijn ook wel opgeknapt toch.
(Afbeelding)
Ik heb de spaken er gewoon in laten zitten, ik heb ze met chroomcleaner (systeem)absoluut, zeer, zeer netjes.
Maar was alles nog in perfecte staat dan dat je re alleen met poesten kwam, bedoel, mijn Gt is al het schrommwerk weldegelijk zodanig aangetast, dat je het wel mooi krijgt met poesten, maar dat het eigenlijk opnieuw verchroomd zou moeten worden.
Zover ik kan zien op jouw foto's is alles nu weer als nieuw.
Misschien kan je eens uitleggen hoe je alles weer zo mooi gekregen heb, ben namelijk wel benieuwd.
Effe over je velgen en je schokbrekers,
Heb je alle spaken eruit gehaald tijdens poetsen, hoe heb je gepoetst, wat heb je ervoor gebruikt, ect ect, en ook graag hoe je je schokbrekers heb gedaan.
Thanks
Ik heb al een 3 in 1 uitlaat, maar het liefst wil ik expansieuitlaten maar die zijn duur.Hej Ron,
Hij wordt mooi man !! Complimenten. Dat fotootje van het blok, istiedat of wordtiezo?
Als ik ook nog mijn mening mag geven: Expansiepijpen !!! Een 2-takt mag gezien en gehoord worden.
cu,
John