freakydriver
MF'er
Hallo,ik ben een beetje nieuw hier op dit forum dus bijdeze wil ik me ff voorstellen
ik ben andreas en woon in dordrecht en heb net zoals jullie zovelen een voorliefde voor oude klassiekers en brikken
Tijdens mn vakantie op de motor naar Zweden had ik een paar dagen een vakantie huisje te huur
daar waren een paar mega schuren bij ,mn vriendin kon de verleiding niet weerstaan en is op onderzoek gegaan en kwam daarna rennend terug naar het huisje met de mededeling dat er een oude caferacer in de schuur stond
toch maar ff kijken
wat blijkt een orginele suzuki gt 380 met nederlands kenteken en blauwe plaat!!
welliswaar geen caferacer maar toch
nou wil het zo zijn dat mn schoonouders in Zweden wonen en iederekeer een onderdeel meenemen
Heb nu de uitlaten gehad en flink aan het poetsen gegaan met cola en zilverfolie
helemaal supper !!!!
nu is van een van de uitlaten de demper naar zijn grootje ,weet iemand hoe ik die er uitkrijg.
ik zit bijna te denken om de uitlaat door te slijpen en zo hopelijk de demper er uit te krijgen
dus liever niet !
alle sugesties zijn welkom en tips ideen kom maar op
het eind resultaat zal moeten zijn dat de motor weer gewoon gaat rijden
dus alle hulp in welke vorm is welkom
gr andreas
ik ben andreas en woon in dordrecht en heb net zoals jullie zovelen een voorliefde voor oude klassiekers en brikken
Tijdens mn vakantie op de motor naar Zweden had ik een paar dagen een vakantie huisje te huur
daar waren een paar mega schuren bij ,mn vriendin kon de verleiding niet weerstaan en is op onderzoek gegaan en kwam daarna rennend terug naar het huisje met de mededeling dat er een oude caferacer in de schuur stond
toch maar ff kijken
wat blijkt een orginele suzuki gt 380 met nederlands kenteken en blauwe plaat!!
welliswaar geen caferacer maar toch
nou wil het zo zijn dat mn schoonouders in Zweden wonen en iederekeer een onderdeel meenemen
Heb nu de uitlaten gehad en flink aan het poetsen gegaan met cola en zilverfolie
helemaal supper !!!!
nu is van een van de uitlaten de demper naar zijn grootje ,weet iemand hoe ik die er uitkrijg.
ik zit bijna te denken om de uitlaat door te slijpen en zo hopelijk de demper er uit te krijgen
dus liever niet !
alle sugesties zijn welkom en tips ideen kom maar op
het eind resultaat zal moeten zijn dat de motor weer gewoon gaat rijden
dus alle hulp in welke vorm is welkom
gr andreas