Africa Twin ride > 23 juni 2012

Twin ride 23 juni, gaan we kamperen?

• Ja natuurlijk

Stemmen: 9 60,0%
  • Ik rij mee, maar blijf niet kamperen

Stemmen: 3 20,0%
  • Ik ga niet mee

Stemmen: 2 13,3%
  • Ik kom misschien wel mee rijden

Stemmen: 1 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    15

Cas121

MF veteraan
Lid geworden
4 sep 2010
Waarderingsscore
0
Hoog tijd om wat plannen te gaan smeden voor de volgende Africa Twin rit. Aangezien het steeds groter lijkt te worden kunnen we denk ik wel spreken van het

Dutch Africa Twin Event 2012​

full

IMAG0345.jpg

DSCN2112.jpg

vorige edities:

Rit 1 2011
Rit 2 2011
Rit 1 2012 Filmpje

Wanneer
Zaterdag 23 juni 2012

Waar

Kamperen bij dn Toerstop:

Broekhuizerdijk 27
5962 NL Melderslo - Horst aan de Maas (L)
Nederland - Holland
Telefoon: +31 (0)77 - 398 3350

Rit vanaf:

Startpunt: Café De Kers, Zandoerle (Veldhoven, nabij Eindhoven Airport)

Adres: Oude Kerkstraat 11 in Veldhoven

start 10.00u

Wat
Een mooie allroad route, wellicht weer met tussenactiviteit en wie weet.. Voor de liefhebbers ook BBQ'en en kamperen om af te sluiten?

Rit 130 km 50/50

Wie
Roept u maar, aanmelden verplicht je tot niks

- Cas121
- diekooi
- Sounddragon
- E.G.J.
- hanshak
- zizo
- thedennman
- rookie_rm
- Iklastig
- Der Haas
- Jacky erkens
- Jantah
- HannibalTwin
- Paulr6smc
- Rijkers-Honda
-
-
-
-

OK, kom maar op met ideeen, plannen, routes etc

Laatst bewerkt:
ovb van me gezondheid zet ik hem in mijn agenda *O*

Mits niet te ver uit de buurt, lijkt me dat ook wel grapzaam :Y

Misschien iets om eens bij mij in de buurt te doen. Ik wil wel een route uitzetten, en de camping en rest kan ik ook wel tegen kostprijs regelen, maar goed, ik doe eerst maar eens een aanmelding mijnerzijds, en dan zien we wel even verder. :)

Laatst bewerkt:
Ik ga proberen er bij te zijn, licht aan het werk. route uitzetten heb ik geen tijd voor. Vakantie (heel vervelend)

ik zet hem in mijn agenda. probeer er bij te zijn

Voeg bij elkaar komen,spullen droppen op een goedkope motor camping..
Mooie 50/50 rit rijden (blijft een all-road he.!anders kochten we wel een fjr of cbr) })
Daarna mooie sterke verhalen uitwisselen onder het genot van (veel)bier icm bbq.. :9~

Dan rustig Gaan pitten.
Kort nachtje later tent opruimen en richting huus..!

Klinkt dit ergens na..??

Greetsz

Ps zoiets qua camping bedoel ik is ook niet te gek qua kosten..

motorcamping@toerstop.nl of www.toerstop.nl

Laatst bewerkt:
Zet mij maar op de lijst, dan zet ik het in de agenda :)

Bie ons in 'n Achterhøøk ku-j ok mooi crossn' :Y :] Wil desgewenst ook wel wat in elkaar sleutelen.

Dit klinkt ook goed trouwens...

full

Misschien iets om eens bij mij in de buurt te doen. Ik wil wel een route uitzetten, en de camping en rest kan ik ook wel tegen kostprijs regelen, maar goed, ik doe eerst maar eens een aanmelding mijnerzijds, en dan zien we wel even verder. :)

Voeg bij elkaar komen,spullen droppen op een goedkope motor camping..
Mooie 50/50 rit rijden (blijft een all-road he.!anders kochten we wel een fjr of cbr) })
Daarna mooie sterke verhalen uitwisselen onder het genot van (veel)bier icm bbq.. :9~

Dan rustig Gaan pitten.
Kort nachtje later tent opruimen en richting huus..!

Klinkt dit ergens na..??

Greetsz

Ps zoiets qua camping bedoel ik is ook niet te gek qua kosten..

motorcamping@toerstop.nl of www.toerstop.nl
Op het bier na is dat voor mij de beste optie; kan ik lekker thuis slapen :P

Ik ben wel voor kamperen, idd beetje zuipen en bbqen

En de afstanden in NL zijn toch dusdanig dat de antikampeerders gewoon op huis aan kunnen

Ik zat de denken om deze lui eens te contacten, http://www.team-honda-europe.com/ wellicht kunnen we dan wat zien / horen over de huidige Honda rally machines

een rit zo ongeveer als de vorige keer zie ik wel zitten vooral het bezoek aan arjan brouwer met de door hem gedoneerde lunch was echt leuk.maar het hier genoemde camping gebeuren is niet mijn ding dan laat ik deze rit schieten en zie jullie wel weer eens bij een andere rit. groet andre

een rit zo ongeveer als de vorige keer zie ik wel zitten vooral het bezoek aan arjan brouwer met de door hem gedoneerde lunch was echt leuk.maar het hier genoemde camping gebeuren is niet mijn ding dan laat ik deze rit schieten en zie jullie wel weer eens bij een andere rit. groet andre

Was maar een idee.. je kan denk ik mocht t zoiets worden, wel de rit mee rijden denk ik..

greetszz :P

en als je gewoon meegaat bbqen en daarna naar huis gaat? of zelfs alleen voor de rit?

en als je gewoon meegaat bbqen en daarna naar huis gaat? of zelfs alleen voor de rit?
je hebt gelijk dat kan naturlijk ook.eerst maar eens wachten wat het voor rit gaat worden en waar naturlijk .grt andre

Laatst bewerkt:
dag ik ben jackywil wel en treffen met julie doen ben verstokte africa twin rijder ben wel uit belgie buurd van maastricht tent ov hotel maakt niets uit hoor voorkeur is tent hoop wel iets te hooren van julie groetjes

Leuk initiatief :}

Is genoteerd :Y

Nog wel even afwachten hoe het met mijn eigen chassis zit dan. Plaat in mijn pols gaat er waarschijnlijk eind mei weer uit. Weet nog niet of en hoe ik motor kan rijden in juni.

mwah, als je er geen last van hebt kan je hem meestal net zo goed laten zitten, maar hopelijk kan je er bij zijn.

dag ik ben jackywil wel en treffen met julie doen ben verstokte africa twin rijder ben wel uit belgie buurd van maastricht tent ov hotel maakt niets uit hoor voorkeur is tent hoop wel iets te hooren van julie groetjes

Ja tof, we hebben nog geen vlaamse mederijders gehad. Bedoeling lijkt me idd met de tent

van dittum

DSCN2112.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan