Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ziet er gaaf uit geetske
ik ben ze op internet ook wel eens tegen gekomen, trouwens een rare site staat niet veel op (ook geen prijzen kunnen vinden)
ben benieuwd hoe ze klinken
GR NEMO!
RCXVO heeft ook van die mooie DAM's, jaHad rcxvoqwquy238tyuyugdjhg niet van die DAM pijpen? Of waren dat Gianelli's? Er ligt me zoiets bij dat in ieder geval iemand tijdens de laatste meeting met DAM pijpen reed.
RCXVO heeft ook van die mooie DAM's, ja
Alsof je dat niet wist..zou wel heel toevallig zijn dat je de eerste 5 letters goed hebtow ja, zo heette ie ...
Nu ff voor de duidelijkheid. Het zijn NIET die DAM's die ik besteld heb, maar die van in het linkje eronder. Krijg de foto niet erop gezet.
Achterste units zijn veel eenvoudiger, die zitten niet met lijm gesealed, gewoon 2 schroefjes.Leuke knutselruimte Kiwi en zo zonder oranje smoelen ze best goed, ga je de achterste unit's ook doen?
En de lampjes vervangen voor witte lichtjes die oranje knipperen ofzo?
Achterste units zijn veel eenvoudiger, die zitten niet met lijm gesealed, gewoon 2 schroefjes.
Maar achter heb ik witte led knipperlichten (die oranje knipperen) dus een beetje zinloos om ze dan aan te passen.
Laatste poging
Dit is de mijne trouwens
@Kiwi:Ik heb ook pas de oranje kapjes eruit gehaald, lijm verwarmen voor sluiting kan ook prima met een aansteker Heb zilveren lampjes erin gezet die oranje licht uitstralen...Mocht je dit doen: kan je whitelights.nl NIET aanraden Heeft zo'n 4 weken geduurd voor ik ze had.
Morgen maar eens kijken of ik een stukje kan gaan......
Kwaliteit van het product inderdaad niet over te klagen, de communicatie vanuit de toko echter wel.
Als iets niet geleverd kan worden door back order o.i.d. heb ik daar best begrip voor, het is alleen wel fijn als dat naar de klant gecommuniceerd wordt. En dat laatste is voor mij het probleem, alle communicatie moest door mij aangestuurd worden en werd kort en onvriendelijk beantwoord.