bouw van een suzuki tr 750 low-boy replica

classicbikefanatic

MF veteraan
Lid geworden
18 mei 2010
Waarderingsscore
0
na een mede mf-er (hij zit helaas te veel op gezicht boek }) )te hebben geholpen met een tr 750 tank, leek mij het ook leuk om ook zo'n replica te bouwen.

even een inpiratie foto :9~
full

ik vind hem in het blauw/wit (zelfde blauw als mijn t500 racer) mooier, en met gespaakte wielen er in. (heb nog een schijf yamaha tz achterwiel staan)

Laatst bewerkt:
heb het zelf gemaakte frame met standaard maat voering klaar. *O* balhoofd buis heb ik laten draaien, en de achtervork bussen zijn van een (je raad het al) van een achtervork ;)

een k t-stuk en een glad gemaakte kroonplaat gemonteerd.

een verbouwde dresda vork erin.
full

Laatst bewerkt:
Hee een samracing replica replica frame

Laatst bewerkt:
na een mede mf-er (hij zit helaas te veel op gezicht boek }) )te hebben geholpen met een tr 750 tank, leek mij het ook leuk om ook zo'n replica te bouwen.

even een inpiratie foto :9~
[afbeelding]

ik vind hem in het blauw/wit (zelfde blauw als mijn t500 racer) mooier, en met gespaakte wielen er in. (heb nog een schijf yamaha tz achterwiel staan)

Geweldige foto ook :+

_O-

Mooi project. 1 follower er bij :}

Oh zit daar nog verschil in, ik dacht dat alle poten voor schijven hetzelfde waren.

:N een j (ja ik weet het ,trommel) en een k zijn korter (net als de achter schokbrekers) en hebben bussen in de voor vork, kun je zien aan bijv de 6 kant doppen boven op de binnen poot, de latere types hebben daar rubbertjes in. daarnaast is de spatter ophanging anders.

maar even een piccie van rechts O-)
full

Terug
Bovenaan Onderaan