Wat een gekut met die plaatjes man
.... Maargoed, heb het nu vanuit picassa web albums gedaan en dan lijkt het goed te werken...
Verder
Het nieuwe jaar maar eens aardig begonnen met een klusavondje
gewoon wat klusjes die al een tijdje op het lijstje stonden.
Busje voor de koppelingskabel. Ik had eerst een andere koppelingshendel, maar die beviel niet zo. dus een andere gescoord, past natuurlijk het aangesoldeerde tonnetje van de kabel niet in de hendel, dus een busje eromheen. Leek me een beter idee dan een nieuw busje solderen, daar wordt die kabel niet soepeler van
Busje fabrieken (de moer ernaast is M8
):
Busje in de koppelingshendel , weer een klusje af:
En ik had nog geen begrenzing voor de stuuruitslag.... zonder kuip en tank nooit echt een probleem
maar nu met kuip dus wel
. In de kroonplaat zitten twee mooie M6 tapgaatjes dus die konden daar mooi voor gebruikt worden.
Stukje koker op het balhoofd gehecht en twee busjes op de kroonplaat geschroefd. Komt nog wat rubber omheen of evt. een stelschroefje erin, even afwachten hoe het met de tank gaat. Voor de kuip is het zo OK.
Beetje een rommeltje aan kabels... maar het principe is duidelijk:
En als laatste had ik nog een beetje een priegel standaard waar de motor steeds op steunde. Ooit eens snel in elkaar geflanst met het idee eens een "definitief" exemplaar te maken
en dat is nu gebeurd. Zijn toch wel handige dingen. Zo'n inrijklem of bok voor je achterwiel neemt net wat minder fijn mee
Stuk stabieler en het oog wil ook wat:
En voor je het weet zijn er weer 3 uurtjes om
en wordt het lijstje met dingen weer iets korter
..... ook al komen er ook nog af en toe dingen bij natuurlijk
Later,
Loek