MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al een bepaalde route voor ogen? Welke richting wil je op gaan?
Ik ken leuke weggetjes zat, komt goed.
Start en einde zijn beide rond Utrecht.

Voor degene die twijfelen ivm zicht een tip: Gebruik het licht van je voorganger. Ga er zo achter rijden dat je lichtbundel eindigt ter hoogte van de motor van je voorganger mits dat veilig kan, en maak gebruik van zijn/haar lichtbundel om verder te kunnen kijken. Zo heb je eigenlijk geen onverlicht stuk weg voor je. :)

na een jaar afwezigheid mag je mij er weer bij zetten :) kameraad van t forum gaat ook mee "jeulle" :W

Lees even mee, ben alleen bang dat het 'm niet gaat worden :N . Moet zaterdag nog werken en zondag weer voorrijden :P

voor mij een ovb , weet nog niet of ik naar een festival ga ja of nee

Vorig jaar op het laatste moment mijn sleutels verloren, dit jaar wil ik graag van de partij zijn.!

Vorig jaar op het laatste moment mijn sleutels verloren, dit jaar wil ik graag van de partij zijn.!
Er bestaan toch reserve sleutels...Of was het een gevalletjes zoals de onderstaande afbeelding?

full

eey extra kan je dit topic niet op de begin pagina zetten van mf zodat meer mensen er van af weten kan me herinneren dat ik er ook zo achter ben gekomen :Y

Hoe moek dat doen dan?

Suggesties zijn welkom *D

aangevraagd :Y

Niet doen, dan moeten we de volgende keer worden ingeloot om mee te mogen rijden.
Laat eerst de groep maar 's zo groot worden dat we het overzicht kwijtraken :P

En dan hebben eerdere deelnemerts voorrang he :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan