Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alles wordt dan matzwart behalve de tanks en de spatborden. Wielen weet ik nog niet, hier en daar wat chromen boutjes als accent
Maar dat zijn lange termijn plannen. Wat er nu nog moet gebeuren voor het keuren: spatborden er op. Verlichting aansluiten en 2 andere einddempers met E keur er even aanzetten en dat was het volgens mij wel..
Ik wil hem nu al verzekeren ivm diefstal en brand. Zul je altijd zien dat me de schuur af brand, ben ik zowat een jaarloon in 1 keer kwijt..
Niet dat die motor zo duur is, ik verdien gewoon weinig
Alles wordt dan matzwart behalve de tanks en de spatborden. Wielen weet ik nog niet, hier en daar wat chromen boutjes als accent
Maar dat zijn lange termijn plannen. Wat er nu nog moet gebeuren voor het keuren: spatborden er op. Verlichting aansluiten en 2 andere einddempers met E keur er even aanzetten en dat was het volgens mij wel..
Ik wil hem nu al verzekeren ivm diefstal en brand. Zul je altijd zien dat me de schuur af brand, ben ik zowat een jaarloon in 1 keer kwijt..
Niet dat die motor zo duur is, ik verdien gewoon weinig
is gewoon inboedel... zolang hij niet als motorvoertuig geregistreerd is..
als mijn schuur afbrand valt alles onder de inboedel en opstal verzekering wat niet all risk verzkerd is..
Zo, bak weggebracht voor revisie.
Ik blijf bij een 4-bak (zie topic geleden, zat ik nog te twijfelen om toch misschien een 5-bak in te doen). Murph, als het niet waar is dat het de fijnst schakelende bak ooit is zoals jij beweerd, dan krijg ik een krat bier van je !
Jah, maar we pakken het anders aan.Die bronzen bus constructie in de holle as van de vierde versnelling die blijft. Die heeft ook groeven zodat de olie terugloopt en aan het eind zit een seal. Alleen dan wel nettere en sterkere van Jims'. Vervolgens wordt er van de keerring een stuk weggedraaid. Daar komt een o-ring in. En laatste naturlijk de andere lager/bussen vervangen.
De vorige eigenaar had alles dicht gekit.
Ben benieuwd of dit voldoende is. Hebben hier de ervaring dat Dijkshoorn oplossing defenitief is. Maar ja, af en toe wat olie onder je bak is ook geen ramp.
Ik ben ook met je eens dat Dijkshoorn weet wat die doet.
Ik weet ook dat de bakken van m'n revisieboer óók niet lekken. De hele buurt rijdt er namelijk mee
Ik ben ook met je eens dat Dijkshoorn weet wat die doet.
Ik weet ook dat de bakken van m'n revisieboer óók niet lekken. De hele buurt rijdt er namelijk mee
Dan komt het wel goed. Maakt niet uit hoe ze het doen, als het maar goed gebeurt.
Ps. M'n ouwe trouwe compressor is net definitief naar de klote gegaan. Ben het nou zat dat ding. Mot een nieuwe, maar kost wel weer een berg geld. Wil geen goedkope chinees.
Dan komt het wel goed. Maakt niet uit hoe ze het doen, als het maar goed gebeurt.
Ps. M'n ouwe trouwe compressor is net definitief naar de klote gegaan. Ben het nou zat dat ding. Mot een nieuwe, maar kost wel weer een berg geld. Wil geen goedkope chinees.
wat is 'r stuk aan dat ding ?
wat had eigenlijk een goedkoopste aftermarket 5 bak gekost ?