> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel-41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmz niet eens zodanig opgelet dat ik dat nog weet, je kwam aan met nog 3 andere motoren waarvan nog 2 zwarte SS/R1/R6 oid?? Ben dr nog niet zo in thuis en misschien moet ik voortaan lekker plaatjes knippen :Y

Klopt.
Mijn vrienden die reden beiden op een Zwarte Honda Cbr rr.
We parkeerden vlabij de ingang tegenover de hotdog kraam.....

Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 14:10 uur.
A9 A'veen > Badhoevendorp
ML-**-**
Je ging lekker snel.

Vanavond om 23:15 uur bij het RKZ in Beverwijk....
Was jij dat weer Nicked????
Haha, dan heb ik je wel zien lopen, en dacht nog het zou wel heel toevallig zijn als dit peter is. _O-

Laatst bewerkt:
Gisteravond tegen 7 uur:

Soldadao en zijn R1 gespot in de De Vliegerstraat in Rotterdam.

Je was aan het sporten zoals je vertelde.

Nice Bike :Y
Beetje late reactie maar was gister niet meer online geweest. Maar in ieder geval leuk gesprekje gehad ff. En tot spots dan :W

Vanmiddag "Dwaal" gespot met pech |( op de toerit van de A27 naar Almere bij Huizen.

Alles goed gekomen want een uurtje later was ie weg :?

Jazeker :)

De koppelingskabel die je voor me gehaald hebt heb ik met een kroonsteentje geborgd - Morgen even een goed tonnetje oppikken bij Bresan ;) Nog bedankt voor het rijden!

Het regende spreekwoordelijk vandaag MF'ers bij afslag 13 (Schipluiden / Den Hoorn) van de A4, bij deze allemaal :W

Haha, ja waren er inderdaad veel, zag ook nog een matgrijze speedtriple, die moet je ook hebben gezien ;)

Ik was iig die gast op die zwarte Tuono, je gaf me nog netjes een hand :+

Volgens mij heb ik je wel eens vaker gespot, tijdje terug bij de Kuip, toen was ik die dronken gast die je bij het stoplicht (ok, verkeerslicht) tegen je schreeuwde dat je een mooie sticker had :Y

Je komt ook uit Vlaardingen toch? (...Vld)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 17:15 gespot op de A27 vlak voor afslag Hilversum een Chopper-achtige (:$ Sorry, niet goed opgelet) met duo. Ik haalde je in, bleef even naast je rijden en zwaaide, daarna nam ik afslag Hilversum.

Om 17:45 in Hilversum op de Kamerlingh Onnesweg een Zilver/grijze Thundercat wachtend voor het stoplicht om de Joh. Gerardtsweg op te gaan. Ik nam de omgekeerde route :W

Haha, ja waren er inderdaad veel, zag ook nog een matgrijze speedtriple, die moet je ook hebben gezien ;)

Ik was iig die gast op die zwarte Tuono, je gaf me nog netjes een hand :+

Volgens mij heb ik je wel eens vaker gespot, tijdje terug bij de Kuip, toen was ik die dronken gast die je bij het stoplicht (ok, verkeerslicht) tegen je schreeuwde dat je een mooie sticker had :Y

Je komt ook uit Vlaardingen toch? (...Vld)
Klopt... :)

Maar je vroeg er ook wel om om gespot te worden zeg, je kwam zeker vier, vijf keer langs :+

Schouwburg Tilburg: zilveren tourfiets, intergraalhelm open, 18:50. Top+zij koffers, geel hesje!

Gespot door twee wijzende mf'ers!

Klopt... :)

Maar je vroeg er ook wel om om gespot te worden zeg, je kwam zeker vier, vijf keer langs :+

Haha, ja denk eigenlijk wel vaker... Maar ja, iemand moet toch checken of mijn nieuwe bandjes een knee-down aankunnen? :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan