NielsDerksen
MF veteraan
En de datum staat alweer!
* 8 mei 2011 *
Het algemene topic:
1e MF MegaMeeting 2011 op zondag 8 Mei
We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, verder lijkt het me handig om gewoon de gebruikelijke route vanaf Arnhem week over de dijk te pakken .
De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit. (Mocht ik berichten horen dat de Arhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.)
Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips
Wie rijden ermee???
MacD DTC: 9.45 vertrek
Esso Velp: 10.15 vertrek
Paar richtlijnen:
* 8 mei 2011 *
Het algemene topic:
1e MF MegaMeeting 2011 op zondag 8 Mei
We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, verder lijkt het me handig om gewoon de gebruikelijke route vanaf Arnhem week over de dijk te pakken .
De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit. (Mocht ik berichten horen dat de Arhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.)
Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips
Wie rijden ermee???
MacD DTC: 9.45 vertrek
- Roy "R"
- Cypher
- tha_doctor
- MisterIT
- SickMind
- Vloei
- +1 Vloei
- +1 Vloei
- Bram Vermey
- AvanL
- PorcheGT
- Radje86
- @ctice
- +1 @ctive
- +1 @ctive
- Niels-90
- DefjamR6
- #man
- Tamara1985
Esso Velp: 10.15 vertrek
- Chestermuis
- Hans-G
- italbike
- J_oram
- Jefta
- Jpeters
- BrouwerER6N
- WOUTJE1981
- matkim
- R1CV
- Floor
- Vip3r
- WouterBr
- mausz1ooo
- The Don
- Seroczynski
- M-xtreme
- Blearkip
- devildennis
- twonha
- Lardosio
- ralf400
- melvin_27
- Ducmausie
- Jalo
- Oxi
- Tommyv
- PeterBerk
Paar richtlijnen:
- Ik ben nergens aansprakelijk voor! Er word een route gereden, en de volgers volgen toevallig.
- NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als de vorige keren heeft dat ook geen enkele zin.
- We gaan baksteensgewijs rijden.
- Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
- Ik zal over zo goed als de hele route een normaal/rustig tempo rijden. Dit ging de vorige jaren ook goed.
- Er rijd vast nog iemand mee die de route ook kent en zal halverwege rijden en indien nodig even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus altijd op de rechterbaan rijden.
- Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden. Ook even waarschuwen als iemand zijn knipperlicht vergeet.
Laatst bewerkt: