jamathi
Die hard MF'er
Nu dat ik weer een beetje hobbelen kan ben ik in de schuur de RG500 weer aan het in elkaar zetten.
Een tijdje geleden aan gaschaft in een kist vol met viese onderdelen en een vat vol met allelij bouten en moeren.
en een frame met wielen etc
old buggered cranks.
got all new parts, barrels redone
Motor weer herbouwt met alles nieuw.
Daarna het frame weer met de suspension geintroduceerd
In de tussen tijd een aluminium belly pan gemaakt omdat de benzine het plastic eet en nieuwe panned vrij duur en scarce zijn.
Alle panelen en tank gerepareerd en weer pas gemaakt voor dat deze af gewerkt willen worden als een 1984 Barry Sheene replica.
Heb een GSX750F achter wiel bemachtiged , helaas nog niet het bijpassenden voorwiel, maar ik vind dat nog well.
Hier is een andere replica met het andere achterwiel al in!
En hier is de fiets klaar voor de "PaintNinja" to weave his magic!
niet lang to go nu om hem klaar te hebben voor de Barry Sheene memorial ride die elk jaar gehouden wordt juist before the Austrailan MotoGP in Melbourne
Een tijdje geleden aan gaschaft in een kist vol met viese onderdelen en een vat vol met allelij bouten en moeren.
old buggered cranks.
got all new parts, barrels redone
Motor weer herbouwt met alles nieuw.
Daarna het frame weer met de suspension geintroduceerd
In de tussen tijd een aluminium belly pan gemaakt omdat de benzine het plastic eet en nieuwe panned vrij duur en scarce zijn.
Alle panelen en tank gerepareerd en weer pas gemaakt voor dat deze af gewerkt willen worden als een 1984 Barry Sheene replica.
Heb een GSX750F achter wiel bemachtiged , helaas nog niet het bijpassenden voorwiel, maar ik vind dat nog well.
Hier is een andere replica met het andere achterwiel al in!
En hier is de fiets klaar voor de "PaintNinja" to weave his magic!
niet lang to go nu om hem klaar te hebben voor de Barry Sheene memorial ride die elk jaar gehouden wordt juist before the Austrailan MotoGP in Melbourne
Laatst bewerkt: