Aangeboden: gele Ducati M600 Monster b.j. 2000, 19438 km

DucBMW

MF veteraan
Lid geworden
7 jan 2009
Waarderingsscore
2.821
Om plaats te maken voor een nieuwe motor :P ruim ik mijn schuur wat op, daarom dus nu te koop ;( :

Ducati M600 Monster (48 kW)
Bouwjaar: 2000
Kleur: Geel
Km.stand: 19.438 km

Betrouwbare en handelbare naked bike met lage kilometerstand en tijdloze schoonheid, geschikt voor zowel beginnende als ervaren motorrijders. De motor is in goede conditie, helemaal origineel en alle boekjes en sleutels zijn aanwezig, staat altijd verwarmt binnen.

Prijs: € 3.950,-

Eventueel paddock stand (voor b.v. kettingonderhoud) en schijfremslot (Abus) in overleg erbij.
full

Als dat je schuur is dan ben ik wel benieuwd naar je huis :P mooie fiets ;) kick!

@DaMol: hopelijk stel ik je niet teleur, maar is feitelijk mijn huis. Maar ja, zo'n Duc is toch een wat opdringerig type: voor je het weet zit ze naast je op de bank... ;)

Mooie Duc, maar klopt het bouwjaar wel? Dit lijkt mij een monster van voor 99 geloof ik, die hadden een ander blok als de 99> modellen. Zie dit plaatje

Mooie Duc, maar klopt het bouwjaar wel? Dit lijkt mij een monster van voor 99 geloof ik, die hadden een ander blok als de 99> modellen. Zie dit plaatje

Bouwjaar word vaak hetzelfde gezien als aanschafdatum.....kan dus best een '99-er zijn die in '00 op kenteken is gezet..... :? Wellicht kan de ts daar duidelijkheid in brengen voordat z'n verkooptopic verkl#*!t wordt...... :Y .

In reactie op Sappie en Gribomba:

Wellicht dat de motor reeds in 1999 de fabriek verlaten heeft (geen idee, daar was ik niet bij), maar uit alle bijgeleverde documentatie blijkt duidelijk dat de motor nieuw is geleverd - en op kenteken gezet - in maart 2000.

Kentekenbewijs deel 1 zegt hierover:
Datum eerste toelating: 10-03-2000
Datum eerste afgifte Nederland: 10-03-2000

Ter vergelijking, het kentekenbewijs van mijn uit Belgie ingevoerde BMW R1100R vermeld:
Datum eerste toelating: 13-06-1996
Datum eerste afgifte Nederland: 21-06-2005

Overigens is de Monster nog steeds:

- een betrouwbare en handelbare naked bike met lage kilometerstand en tijdloze schoonheid
- geschikt voor zowel beginnende als ervaren motorrijders
- in goede conditie, helemaal origineel met alle boekjes (onderhoudshistorie!) en sleutels erbij
- staat altijd verwarmt binnen,
- te koop

Laatst bewerkt:

Bouwjaar word vaak hetzelfde gezien als aanschafdatum.....kan dus best een '99-er zijn die in '00 op kenteken is gezet..... :? Wellicht kan de ts daar duidelijkheid in brengen voordat z'n verkooptopic verkl#*!t wordt...... :Y .

klopt, is een 99-er blok, kan helaas natuurlijk op kenteken geplaatst zijn.
En volgens mij is dit een carb-blok en geen injectie-blok

Beter en goedkoper af te stellen :Y

Om plaats te maken voor een nieuwe motor :P ruim ik mijn schuur wat op, daarom dus nu te koop ;( :

Mooie schuur zeg :P Bij mij is de ondervloer gewoon beton en heb geen planten inde schuur staan :+

Succes met de verkoop!

Terug
Bovenaan Onderaan