mick85
MF veteraan
Bij deze zet ik mijn GS500E te koop, hij is 25kw op papier maar hij is gewoon volvermogen, heb het 25kw setje er nog wel bij.
Zeer leuke beginners fiets en tja sommige zeggen leuke pekelfiets.
Hij was origineel oase groen, maar door een schuivertje op de rotonde heb ik hem na reparatie blauw gespoten.
Er zijn nieuwe kuipdelen op gekomen van een nieuwere type GS en kuipdelen met kleine schade zijn gepolyesterd (gerepareerd), ook is er een nieuwe tank op gekomen die deuk en roest vrij is.
Er is van dat race gaas achter de openingen gekomen en er is een nieuw smoke kuipruitje op gekomen,
Vind zelf dat de GS er alleen maar beter op is geworden.
Er zitten voor kleinere knippers op de kuip verwerkt, hij heeft een stalen remleiding achter en er zit zo’n Jama laser demper onder, omdat de originele de klap had opgevangen.
Er zit net een nieuwe accu in en alles is in goede staat.
Olie, filters, banden en kettingsetje zijn ook nog in goed staat.
km stand 65200 km bouwjaar 91''
Veder wat technische gegevens van de RDW site:
Suzuki GS500E 25KW
Benzine
2 Ciliders
487 cm3 25KW
Datum eerste afgifte Nederland 01-10-1991
Hier nog wat foto's van de motor.
Vraagprijs T.E.A.B
Zeer leuke beginners fiets en tja sommige zeggen leuke pekelfiets.
Hij was origineel oase groen, maar door een schuivertje op de rotonde heb ik hem na reparatie blauw gespoten.
Er zijn nieuwe kuipdelen op gekomen van een nieuwere type GS en kuipdelen met kleine schade zijn gepolyesterd (gerepareerd), ook is er een nieuwe tank op gekomen die deuk en roest vrij is.
Er is van dat race gaas achter de openingen gekomen en er is een nieuw smoke kuipruitje op gekomen,
Vind zelf dat de GS er alleen maar beter op is geworden.
Er zitten voor kleinere knippers op de kuip verwerkt, hij heeft een stalen remleiding achter en er zit zo’n Jama laser demper onder, omdat de originele de klap had opgevangen.
Er zit net een nieuwe accu in en alles is in goede staat.
Olie, filters, banden en kettingsetje zijn ook nog in goed staat.
km stand 65200 km bouwjaar 91''
Veder wat technische gegevens van de RDW site:
Suzuki GS500E 25KW
Benzine
2 Ciliders
487 cm3 25KW
Datum eerste afgifte Nederland 01-10-1991
Hier nog wat foto's van de motor.
Vraagprijs T.E.A.B
Laatst bewerkt: