Zeeuwse Klei
MF veteraan
Nouja, voor de dapperen onder ons. De meesten beginnen er niet aan en die hebben wel gelijk ook. Veel mooie brommerts met mooie velgen....zonde om te beschadigen. Maar ik heb een off-the-road, ik wil nogal eens snel een ander bandje steken en dat kan vaak niet meer bij de bandenboer, 's avonds of in het weekend. (Buiten dat ben ik ook nog student, dus kosten mag het niets..) Een nieuse band legt de bandenboer er zó voor je om, vaak voor nix, maar om een gebruikte band te demonteren of wisselen wil hij Pleuro's zien...niet dus...
Dus, wat doe je dan? Juist; zelf prutsen.
Even ter info: Ik geef voor deze velgen dus geen ruk om een beschadigingetje meer of minder. Zijn mijn "crossvelgen" waar toch al deuken en krassen op zitten. Om dat te voorkomen moet je velgbeschermers gaan gebruiken. Heb ik niet en gebruik ik niet...
Voor mijn SuMo velgen werk ik daar ook niet mee, wel ben ik daar een stuk voorzichtiger mee. De randen zijn toch al een beetje beschadigd, dus dat vind ik dan toch al niet meer zo erg. Wel gewoon voorzichtig...
Dus, wat doe je dan? Juist; zelf prutsen.
Even ter info: Ik geef voor deze velgen dus geen ruk om een beschadigingetje meer of minder. Zijn mijn "crossvelgen" waar toch al deuken en krassen op zitten. Om dat te voorkomen moet je velgbeschermers gaan gebruiken. Heb ik niet en gebruik ik niet...
Voor mijn SuMo velgen werk ik daar ook niet mee, wel ben ik daar een stuk voorzichtiger mee. De randen zijn toch al een beetje beschadigd, dus dat vind ik dan toch al niet meer zo erg. Wel gewoon voorzichtig...