Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Maybabe:
Laat even in t MF-weekend topic weten of je nou meegaat of niet?
Is niet helemaal duidelijk.

@Party Marty: Ik heb dit lijstje in de OP staan voor mensen die dinsdag blijven slapen. Is dit nog actueel, want ik weet niet voor wie je allemaal gereseveerd hebt.

1. Party Marty
2. mac
3. Biker-Mice
4. Motorfreak76
5. Rogue
6. Gambit
7. Taz
8. Nameless
9. Sinned
10. Fast lady

Wat waren de kosten?
Ik heb t idee dat een aantal mensen nog moet werken (ik, sinned, nameless en mss nog anderen) dus ik ga er ook vanuit dat er niet gezamenlijk wordt gegeten en zo.

Ik heb voor 10 personen gereserveerd, dus het bovenstaande lijstje zal wel kloppen.

Ik rij met Rogue waarschijnlijk 's middags die kant op (ik weet niet wanneer de rest (Biker-Mice, m.a.c., Gambit ? die kant op willen rijden ?). Degenen die op de motor die kant op rijden zijn sowieso eerder daar dan ik dat ben. Gezamenlijk eten lijkt me niet handig nee, jullie zullen toch pas na 8 uur aankomen ga ik van uit...

@ Biker-Mice: uurtje of 13:00 verzamelen bij de Esso pomp bij Hank ?

P.S. totale kosten volgens de tarievenlijst op hun website zijn 224,50...gedeeld door 10 is dus 22,45 per persoon.

Laatst bewerkt:
@ PM:

13:00 verzamelen is goed. Wij rijden alleen niet achter jullie aan...
tot dinsdag!

alle kappen zijn dr af, remvloeistof voor is vervangen, olie is weer op peil, koelvloeistof is weer op peil en alle originele kuipen zijn weer wit en dus schoon *O*

net ook nog ff naar oosteind geweest om een achterwiel dr in te zetten van mac, remschakelset dr op gezet en bij Biker-Mice dr motor ff keting gespannen. ben nu weer net thuis. het vrouwku heeft een lekkere tosti voor me gemaakt dus die ga ik zo lekker opsmullen. dan de achterremvloeistof nog ff vervangen. circuitkuipen dr op, circuit velgen dr op en than i can call it a day :+

@Maybabe:
Laat even in t MF-weekend topic weten of je nou meegaat of niet?
Is niet helemaal duidelijk.
Volgens mij ging ze nu niet mee, of wel nee volgens mij niet of.....toch wel nouja ik weet het ook niet eigenlijk :? :+ :?

Wie weet of je met sparkies op circuit assen mag??

gr. MAC
Vorig jaar mocht het NIET :N . Ik ben vorig jaar na de 2e sessie aangesproken door baancommissarissen B|. Ik had de keuze uit of ter plekke nieuwe kopen of mn boeltje inpakken en naar huis :r :r Ik heb maar nieuwe gekocht :X

Net knee-down lessen (met de motor natuuurlijk :+ ) van mac gehad.
Ging best goed, aleen nog vaker oefenen en dan moet het toch een keer goedkomen.. :Y

alle kappen zijn dr af, remvloeistof voor is vervangen, olie is weer op peil, koelvloeistof is weer op peil en alle originele kuipen zijn weer wit en dus schoon *O*

net ook nog ff naar oosteind geweest om een achterwiel dr in te zetten van mac, remschakelset dr op gezet en bij Biker-Mice dr motor ff keting gespannen. ben nu weer net thuis. het vrouwku heeft een lekkere tosti voor me gemaakt dus die ga ik zo lekker opsmullen. dan de achterremvloeistof nog ff vervangen. circuitkuipen dr op, circuit velgen dr op en than i can call it a day :+
Goed bezig kerel.

Heb je wel geluidsisolatie aan de binnenkant geplakt en gecontroleerd dat je niet te veel speling hebt op je rem- en koppelingshendel anders kunnen ze rammelen en dat veroorzaakt weer onnodige dB's? _O- _O-

Goed bezig kerel.

Heb je wel geluidsisolatie aan de binnenkant geplakt en gecontroleerd dat je niet te veel speling hebt op je rem- en koppelingshendel anders kunnen ze rammelen en dat veroorzaakt weer onnodige dB's? _O- _O-
En zelf maakt meneer Jeroen Poen teveel geluid :r :X

@ Sinned: Xenon zit erin hoor...

@tha rest: have fun tonight :W

Hallo iedereen. Vandaag een huis gekocht in Raamsdonksveer dus ik dacht aangezien ik dit wel een heel geinig plekkie vind, laat ik maar gelijk met het inburgeringsproces beginnen en hier even m'n gezicht te laten zien voor dat ik moederziel alleen in dat verre Raamsdonksveer achter de gordijnen zit weg te kwijnen zo ver van mijn geboorte grond :)
De echte naam is Jacob en woon nog in Ouddorp (Goeree Overflakkee) en ik ga samen wonen met m'n vriendin Gea uit Werkendam. Ik zit op de grote vaart en ben dus telkens 3 a 4 maanden de zeeen aan het bevaren en aan grote motoren aan het sleutelen. Heel leuk, behalve als je op schiphol gedag moet zeggen tegen je vriendin.
Het huis wordt naar alle waarschijnlijkheid opgeleverd op 20 april dus ik hoop nog wel een keer een meetinkje mee te pakken voor dat ik weer weg ga in mei. Ik krijg een beetje de indruk dat het merendeel hier supersports rijd. Zelf heb ik een aprilia RST 1000. Een mat zwarte. Een MF stickert zou onderweg moeten zijn.. ennuh eerste vraagje hoe schrijf je in het brabants gedag hou-doo of zo?

Ik ken jou niet maar zeer hoogstwaarschijnlijk wel je vriendin. Als het goed is heeft Piet Gea gezien van de week in Raamsdonksveer. Het kwartje viel vandaag pas, dus ik ff terug zoeken naar dit bericht en het moet kloppen volgens mij. Ze moet mij ook kennen, helemaal als ik haar ´loeder´ noem..... Hahahahaha dit moet heel raar klinken voor jou. Als ze dit leest weet ze wie ik ben en legt ze het je uit! Ik wil haar alleen maar ff groeten doen, uit Hank 8-)

Laatst bewerkt:
Uit Hank dus :]
full

:W hallooooooooooooo en goedenavond iedereen :W
(vavavonne hierzo)

ik ben weer thuis en wel MOTORLOOS.... -O- ;(
(heb ik jullie aandacht?) :+

ronald en ik hebben een énorm gave VRO-dag gehad met een héél klein beetje spatter-regen, maar verder droog *O* en ow wat hebben we een lol gehad en veel geleerd. hij ging lekker!!! vooral die tien rondjes over het circuit op het eind :Y :9~ (dat smaakt naar meer! *O* )

één nadeel is dat ik bij de bandenoefening (over banden rijden en over balkje rijden) dus, zonder dat ik het wist, over de dikste band ben gereden en het linkerflankje van het onderkuipje eraf heb gereden. ;( de instructeur had de dikke en dunne banden halverwege de oefening verwisseld toen ik net niet keek, en dit niet verteld tegen de groep. gevolg: ik vlam daar zonder handen over die band en KLAP! onderkuipje er dus voor de helft af :( grrrr.... gelukkig bekende de instructeur zijn fout en heeft hij de schade doorgegeven aan knmv dus dat zal van de week worden geregeld voor hun rekening. het was wel effe zuur, en ik was er goed ziek van...

ik moet zeggen dat ik meer verschillende oefeningen had verwacht, maar goed, wat we hebben geleerd was érg gaaf :Y

nou, na een geslaagde dag, vol trots over onze banden ZONDER schaamrandjes en alle nieuwe vaardigheden reden ronald en ik naar huis. net 2 km voor we thuis waren trek ik op bij het verkeerslicht en hoor ik ineens een vreselijk krakend geluid en voel ik een enorme trekkende weerstand in mijn achterwiel. ik snel met de motor en alarmlichtjes aan naar de kant een vluchthaven in. en wat blijkt.....? mijn ketting was eraf gevlogen doordat mijn wiel helemaal scheef in de as stond, en daarbij waren er allerlei onderdelen kapot getrokken!

ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als de ketting op de snelweg eraf was geraakt, maar goed: ik heb gelukkig niets, de bike is opgehaald door het takelbedrijf en gaat naar de garage. afijn, de hele rompslomp zal wel goedkomen, maar ik ben goed kwaad over, want de motor is nog geen drie weken oud! :( :(

al met al is dit dus een héél "spannende"motorlozedag geworden en zal ik zo als een blok in slaap vallen :Z

zo, en dan ga ik nu lekker slapen, dag mensjes! :W

@ evel: bedankt voor de online google-service, kul :j :Y *O*
groetjes vavavonne

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan