Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Party Marty: Ik heb dit lijstje in de OP staan voor mensen die dinsdag blijven slapen. Is dit nog actueel, want ik weet niet voor wie je allemaal gereseveerd hebt.
1. Party Marty
2. mac
3. Biker-Mice
4. Motorfreak76
5. Rogue
6. Gambit
7. Taz
8. Nameless
9. Sinned
10. Fast lady
Wat waren de kosten?
Ik heb t idee dat een aantal mensen nog moet werken (ik, sinned, nameless en mss nog anderen) dus ik ga er ook vanuit dat er niet gezamenlijk wordt gegeten en zo.
@DW: Whimpey heeft na enige woorden wisseling afscheid genomen van het Breda topic...
Maar hij past prima zo in de woonkamer
Hier is ie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
R6 zag er volgens GJ technisch goed uit, hij hoefde er weinig aan te doen
Volgens mij ging ze nu niet mee, of wel nee volgens mij niet of.....toch wel nouja ik weet het ook niet eigenlijk@Maybabe:
Laat even in t MF-weekend topic weten of je nou meegaat of niet?
Is niet helemaal duidelijk.
Vorig jaar mocht het NIET . Ik ben vorig jaar na de 2e sessie aangesproken door baancommissarissen . Ik had de keuze uit of ter plekke nieuwe kopen of mn boeltje inpakken en naar huis Ik heb maar nieuwe gekochtWie weet of je met sparkies op circuit assen mag??
gr. MAC
Net knee-down lessen (met de motor natuuurlijk ) van mac gehad.
Ging best goed, aleen nog vaker oefenen en dan moet het toch een keer goedkomen..
@ PM:
13:00 verzamelen is goed. Wij rijden alleen niet achter jullie aan...
tot dinsdag!
Goed bezig kerel.alle kappen zijn dr af, remvloeistof voor is vervangen, olie is weer op peil, koelvloeistof is weer op peil en alle originele kuipen zijn weer wit en dus schoon
net ook nog ff naar oosteind geweest om een achterwiel dr in te zetten van mac, remschakelset dr op gezet en bij Biker-Mice dr motor ff keting gespannen. ben nu weer net thuis. het vrouwku heeft een lekkere tosti voor me gemaakt dus die ga ik zo lekker opsmullen. dan de achterremvloeistof nog ff vervangen. circuitkuipen dr op, circuit velgen dr op en than i can call it a day
Had ik ook niet verwachtWij rijden alleen niet achter jullie aan...
Niet alle 2 de knieën tegelijk natuurlijk
Dus dinsdag gaan ook jouw knieen aan de grond?
En zelf maakt meneer Jeroen Poen teveel geluidGoed bezig kerel.
Heb je wel geluidsisolatie aan de binnenkant geplakt en gecontroleerd dat je niet te veel speling hebt op je rem- en koppelingshendel anders kunnen ze rammelen en dat veroorzaakt weer onnodige dB's?
Alleen wordt hij waarschijnlijk niet zomaar van de baan gehaald en de rest van de mensen wel.En zelf maakt meneer Jeroen Poen teveel geluid
Nee, hij werd er zelf ook afgehaald, dat dan weer wel...Alleen wordt hij waarschijnlijk niet zomaar van de baan gehaald en de rest van de mensen wel.
Hallo iedereen. Vandaag een huis gekocht in Raamsdonksveer dus ik dacht aangezien ik dit wel een heel geinig plekkie vind, laat ik maar gelijk met het inburgeringsproces beginnen en hier even m'n gezicht te laten zien voor dat ik moederziel alleen in dat verre Raamsdonksveer achter de gordijnen zit weg te kwijnen zo ver van mijn geboorte grond
De echte naam is Jacob en woon nog in Ouddorp (Goeree Overflakkee) en ik ga samen wonen met m'n vriendin Gea uit Werkendam. Ik zit op de grote vaart en ben dus telkens 3 a 4 maanden de zeeen aan het bevaren en aan grote motoren aan het sleutelen. Heel leuk, behalve als je op schiphol gedag moet zeggen tegen je vriendin.
Het huis wordt naar alle waarschijnlijkheid opgeleverd op 20 april dus ik hoop nog wel een keer een meetinkje mee te pakken voor dat ik weer weg ga in mei. Ik krijg een beetje de indruk dat het merendeel hier supersports rijd. Zelf heb ik een aprilia RST 1000. Een mat zwarte. Een MF stickert zou onderweg moeten zijn.. ennuh eerste vraagje hoe schrijf je in het brabants gedag hou-doo of zo?