Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

was een leuke dag :Y
de fotografen zijn ook weer goed bezig geweest *O*

is er toevallig ook nog een fotograaf die mij op het achterwiel "gespot" heeft?
gaat om een zwart rode RSV ik kwam tegen 11 uur aan

heb tot nu toe alle foto's bekeken denk ik

~[edit] hier boven zeer mooie machines :} :9~

Laatst bewerkt:
heeft er nog iemand mij met mijn vriendin op de foto gezet.. heb er nog maar 3 helaas -O- en maar 1tje waar ik er alleen op sta

Zwarte gsx-r 600 met een korte akrapovic demper eronder. heb een blauwe helm, en mijn vriendin een rode..

full

Heeft iemand een tooltje om ranzige .mp4 filmpjes naar een fatsoenlijk formaat te recoden, zodat ik er iets mee kan? ik heb hier (113MB) zo'n 20 minuten video vanuit mijn telefoon staan. Hierin is o.a. 3x de triple burnout bij de rotonde te zien, waarbij de middelste 1x bijna onderuit gaat. Ik wil graag even het nutteloze spul eruit knippen, maar tot nu toe vind ik alleen betaalde tools die mp4 lusten...

SUPER © Video Converter | Video Encoder | Free 3D Video Converter | Free 3D Video Encoder

alstu :Y

grtz Henk

Eej stefan heb je nog een foto van mij, helaas geen blauwitje op de kuipdelen maar dat is in mij geval goed nieuws :+ Ach je weet hoe die er uit ziet....kwam samen met een zwarte gele gixxer rustig aan tuffen zonder wheely's en gekkigheid. :9

Vorige keer mot met de lokale politzei vandaar ;)

600,MFMM07-2-0197.jpg

600,MFMM07-2-0198.jpg

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl

En hier nog een paar :)

Klikbaar voor hogere resolutie

Laatst bewerkt:

Geweldig mooie foto's :} , leuke onderwerpen gekozen en goed scherp of juist onscherp... alleen voor mijn persoonlijke smaak iets teveel kleurverzadiging, maar er zijn veel mensen die dat juist mooi vinden, jij bent daar blijkbaar ook een van :+

Laatst bewerkt:
Geweldig mooie foto's :} , leuke onderwerpen gekozen en goed scherp of juist onscherp... alleen voor mijn persoonlijke smaak iets teveel kleurverzadiging, maar er zijn veel mensen die dat juist mooi vinden, jij bent daar blijkbaar ook een van :+

Thanks! En idd ik vind kleurverzadeging harstikke mooi, maar je hebt misschien wel gelijk dat het soms misschien iets té is. (zou ook kunnen komen door verschil in monitoren/kleurprofielen)

iig bedankt voor je commentaar!

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl
Mis ik iets? Ik zie op de site de foto's tot 12:34 en aangezien ik iets voor 13:00 uur er was, kan het zijn dat ik er nog net op sta.

hmm, had wel een fotootje van mn Midnight Virago verwacht. ... Vind hem stoerder klinken dan de meeste motoren die aanwezig waren, en voor zn 24,5 jaar oud, in showroomstaat ... had wel een plaatje verwacht ... helaas ... had misschien beter mn VF1000 met 115pk mee kunnen nemen.

* EDIT

Gevonden! :D

Laatst bewerkt:
Hey Shaggy mooie piccies, helaas zijn we elkaar mis gelopen, volgende keer beter. Maar we waren er wel:

mfmm07-aankomst.jpg

Lekker op de rotonde poserts gekeken :W

Alle fotografen bedankt :}

Vandaag ook een ander soort fotograaf gespot, namelijk een flitsende agent die tussen de vangrail bij een brug zat te flitsen op de a12 thv Maarn.

Ik heb een hele hoop mooie foto's gevonden (waaronder enkele van mezelf), maar heeft niemand nou net die foto kunnen maken waarop die rood-witte CBR600F op z'n achterwiel langs die politie-auto rijdt? :o :X O-)

FOTO'S!! *O*

1167 stuks deze keer...

1 - 500
501 - 1000
1001 - 1167

De foto's zijn in hun volledige resolutie te downloaden met de knop download picture aan de rechterkant.
resolutie van de foto's is wat minder deze keer (1280x960) maar nog genoeg om uit te vergroten.

Was van plan dit jaar meer foto's te schieten dan vorig jaar, maar door de crash van die mille is dat niet gelukt, de lol was er voor mij een beetje af daarna, dus heb ik bijna geen foto's meer gemaakt...

Mooie foto's!! Heb mezelf 2 keer gevonden :}

Ik heb een hele hoop mooie foto's gevonden (waaronder enkele van mezelf), maar heeft niemand nou net die foto kunnen maken waarop die rood-witte CBR600F op z'n achterwiel langs die politie-auto rijdt? :o :X O-)

hedhehehe, geweldig!
zo zie je maar weer, echte stoere mannen rijden cbr 600f !!!!!!!!!!!!!!!

ps, is die nog aangehouden?

20070922-DSC_031911.jpg

20070922-DSC_026011.jpg

20070922-DSC_025911.jpg

Gemaakt door RobertB en Ola :} , zijn jullie dezelfde persoon ?
Hebben jullie nog meer fotos van mijn Daytona ???

Terug
Bovenaan Onderaan