Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (deel 5)

durf je ervoor uit te komen dat je een wieken tengel bent?

  • ja

    Stemmen: 15 75,0%
  • nee

    Stemmen: 4 20,0%
  • geen mening

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lig ook nog niet in bed maar dat gaat nier niet lang meer duren denk ik. Ik ben zo moe dat ik daarjuist de geboortedatum van mijn eigen dochter al niet meer wist.
 
Voordat iedereen hier in zijn bed ligt: allemaal een fijne rit gewenst morgen, met droog weer en zonder flitspalen :W
 
hik..... :P hier ben ik.......
uiteindelijk ben ik ook maar vertrokken van het feest van mijn schoonma,
nog een flinke bbq gedaan..... en toen er koffie geschonken werd,
stond Rotaxmax ineens hier voor de deur....
Rotax was gezellig..... en ik zit nu al heel de dag in mijn wieken tingels shirt,
bij de overdracht zei die nog tegen me "uitsluitend dragen voor speciale gelegenheden"
nou.... mag ik hem zeker morgen niet aan...??? :?
 
hik..... :P hier ben ik.......
uiteindelijk ben ik ook maar vertrokken van het feest van mijn schoonma,
nog een flinke bbq gedaan..... en toen er koffie geschonken werd,
stond Rotaxmax ineens hier voor de deur....
Rotax was gezellig..... en ik zit nu al heel de dag in mijn wieken tingels shirt,
bij de overdracht zei die nog tegen me "uitsluitend dragen voor speciale gelegenheden"
nou.... mag ik hem zeker morgen niet aan...??? :?


Ge hebt weer nen exclusieve primeur alle.

Ik gaan hier ook ver in mijne nest kruipen, kwestie da k morgen al op halve kracht ben tegen da k daar toekom in aalst. Moet toch iemand zijn da normaal is he, En als die halve van over t water de autostrade maar half wakker zijn ook dan zijn't kwartjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Ge hebt weer nen exclusieve primeur alle.

Ik gaan hier ook ver in mijne nest kruipen, kwestie da k morgen al op halve kracht ben tegen da k daar toekom in aalst. Moet toch iemand zijn da normaal is he, En als die halve van over t water de autostrade maar half wakker zijn ook dan zijn't kwartjes :Y


ik kan maar niet slapen.....
steeds maar weer stel ik me dezelfde vraag.....
"waarom heeft mijn vriendin een foto bij van haar en Rotaxmax????"
full
 
Welkom Lonewolf :W

Ben ook gewoon thuis, examens zijn nog altijd bezig... Kzou veel liever in de gietende regen gaan rijden dan dit maarja, zijn mijn laatste examens ever *O* *O* *O*

Juist nog nen thesis schrijven tegen januari -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan