Beunhaas86
MF veteraan
- Onderwerp starter
VOOR EEN WHEELIE OP DE FIETS
Gaat hard achteruit hier in Nederland...
Je hoeft idd de verkeerde maar tegen te komen...
Ik had duidelijk iemand met een goed humeur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VOOR EEN WHEELIE OP DE FIETS
Gaat hard achteruit hier in Nederland...
Je hoeft idd de verkeerde maar tegen te komen...
Ik had duidelijk iemand met een goed humeur.
ik heb mijn gs maar te koop gezet.
Heb ook een andere demper gekocht, fazer 600. nu zet een lasser hem er voor me op.
Netjes en duidelijk uitgetypt! Je how-to komt in de beginpost .
1 opmerking/aanvulling: Volgens het WPH moet je het toerental mbv de stationairschroef opkrikken naar 1750TPM
Originele demper van de sloop? WaKostda?? Laat ff horen of het een verbetering is kwa geluid.
Heeft trouwens iemand een id hoe de neutraal sensor eruit ziet?, technische tekening misschien?, ik heb net zitten zoeken, maar kan het niet vinden.
zoo hej, das toch al helemaal erg. een boete krijgen voor een wheelie op de fiets. TRIEST!
Heb ook een andere demper gekocht, fazer 600. nu zet een lasser hem er voor me op., brak me zaterdag toch gvd 1 bout af en zit nu in het blok vast. nu haalt die aardige meneer die voor mij er ook meteen uit. de rest was geen probleem om eruit te draaien.
Woont die meneer ook bij mij in de buurt?znu zet een lasser hem er voor me op., brak me zaterdag toch gvd 1 bout af en zit nu in het blok vast. nu haalt die aardige meneer die voor mij er ook meteen uit. de rest was geen probleem om eruit te draaien.
De ontwikkelingen zal ik hier tonen. Als er belangstelling is bij een bouwpakket hoor ik het graag, wellicht laat ik dan de prints etsen en zijn deze als losse print of kit te krijgen.
Schema van de versie van 2005:
(Afbeelding)
Van 2004 model. Is denk ik hetzelfde.Zelfde fazer 600 demper als ik erop heb hangen? Of een ander model?
Oke, goed bezig dan. Maar er zit dus een neutraal sensor op waarbij het kan , heers!!Alsof jullie gedachten kunnen lezen... Ik heb de plannen al ver gevorderd voor een gear indicator. De vorige versie werkt, maar heb ik toen verkocht. Nu ben ik er een aan het ontwikkelen die iets geavanceerder is. Zo wil ik nu dat de lichtsterkte automatisch geregeld wordt zodat je niet verblind wordt in het donker. De plannen zijn al ver gevorderd en woensdag worden de eerste onderdelen gehaald voor dit prototype.
Als alles werkt en er is belangstelling voor overweeg ik om de print te laten etsen. Dan is het kant en klaar als bouwpakket. Alleen dan no aansluit en op de neutraalschakelaar en 12Volt en je betn klaar.
De ontwikkelingen zal ik hier tonen. Als er belangstelling is bij een bouwpakket hoor ik het graag, wellicht laat ik dan de prints etsen en zijn deze als losse print of kit te krijgen.
Schema van de versie van 2005:
(Afbeelding)
Heeft trouwens iemand een id hoe de neutraal sensor eruit ziet?, technische tekening misschien?, ik heb net zitten zoeken, maar kan het niet vinden.
Techniekfreak
Je bent van alle soorten thuis moet ik zeggen. Voor zover ik het schema snap ziet het er eigenlijk best eenvoudig uit. Maar je wilt het aansluiten op een zogenaamde schakelwals. Is dat die as waarmee je schakelt of zit het inwendig?
En hoe ga je het geheel vochtbestendig houden? Het is natuurlijk een naked en een keer gewassen word ie ook wel.
Ziet er goed uit voor de gearindicator van hier