Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn herinnering was het eerst FZSsemans die zijn motor streelde en kustte waarop deze een plasje olie ejaculeerde op het maagdelijke beton...
... maar ach... de herinnering is vaak mooier dan de werkelijkheid!
HJ
En ik op de Posbank.....
Waar zijn die goede oude tijden gebleven (17 april 2010) dat we gewoon zonder verdere poespas 8 MT-03 10% heamosuelen bij elkaar hadden....
6 die alle andere motoren op circuit Zandvoort zoek reden, en twee andere MT-03 rijders die vrijwillig en zonder dralen kwamen kijken....
Those were the days!
[afbeelding]
In mijn herinnering was het eerst FZSsemans die zijn motor streelde en kustte waarop deze een plasje olie ejaculeerde op het maagdelijke beton...
... maar ach... de herinnering is vaak mooier dan de werkelijkheid!
HJ
Ik haal m'n lol juist uit de imperfectie van een motorfiets, noem dat karakter, en ga er van houden.
Herinner me nog wel m'n SRX600, bouwjaar 1986, waar ik ook mee terug naar de dealer ging omdat ie op deellast bij constant toeren ook zo'n soort van konstant-fahr-ruckeln had. Niet erg, maar ik kwam van een viercilinder en dan loopt een 1 cilinder toch echt minder mooi rond... maar daar ga je van houden ... of niet.
M'n MT-03 heb ik destijds al vrij rap een PowerCommander in laten bouwen.
http://www.youtube.com/watch?v=K4lAA8vy520&list=UUporyAoEb2k5FMsphFRTTyA&feature=share&index=8
Trok toen lekker aan de ketting, maar het KFR bleef altijd heel licht aanwezig.
HJ