MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Ja die ene zonder camera was flink aan het kladderen op een A4'tje, denk niet dat ie mij van m'n goede kant heeft kunnen tekenen :+

Die met die gele jas? :+
Deze dus:

full

Vond het maar een rare camera hoor :? Misschien ziet hij het filmpje wel op youtube :Y

Niet gezien wij waren er als eerste toen was er nog niemand :') 1 fotograaf op de rotonde en touran met 1 agent op de parkeerplaats.

Wie was de allereerste aanwezige fotograaf eigenlijk?

Rond 11.00?

Ga weg! Stond hij op die rotonde te laseren? :')!!
Ja, paar minuten. Is na een tijdje weer opgestapt en weggereden. Heb hem niks zien noteren of iemand staande houden. Jullie reden allemaal erg braaf :Y

Agent te voet was volgens mij vrij relaxed. Was er al vrij vroeg, reed achter hem naar de Mac toe vanaf de snelweg.

Ja, paar minuten. Is na een tijdje weer opgestapt en weggereden. Heb hem niks zien noteren of iemand staande houden. Jullie reden allemaal erg braaf :Y

Agent te voet was volgens mij vrij relaxed. Was er al vrij vroeg, reed achter hem naar de Mac toe vanaf de snelweg.
Ja heb met hem staan praten voor er iemand anders was eigenlijk maar was vrij relaxt :Y

ja die pet te voet was er zeker vroeg bij
die ging eerst effe babbele met de bedrijfsleider

Tvp, zo te zien ben ik gefotografeerd :P

[afbeelding]

Haha nice screencap, dat ben ik! Mijn foto's komen later vandaag online, zal even in de gaten houden of ik een blauwe SV kan vinden! En dan hopen dat hij gelukt is, heb met vrij lange sluitertijden gewerkt :+

Link naar mijn foto's:

Openbaar

Succes met zoeken ;)

En voor de mensen die niet willen klikken:

Met excuses voor de muziek :+

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan