Welke fotograaf op de rotonde?Ja, kom maar op! Wanneer komen die foto's van die fotograaf op de rotonde er eigenlijk op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke fotograaf op de rotonde?Ja, kom maar op! Wanneer komen die foto's van die fotograaf op de rotonde er eigenlijk op?
Welke fotograaf op de rotonde?
Ah, dat was ik!Die ene, met die camera
Dat was ik ook!Ja, die ene met die camera! Naast die politieauto....
Die stond naast mij, verscholen achter een motorDie met die gele jas?
Deze dus:Die met die gele jas?
Deze dus:
[afbeelding]
Vond het maar een rare camera hoor Misschien ziet hij het filmpje wel op youtube
Ik heb geen hond gezien op de MMHeeft die hondekop daar de hele tijd gestaan?
Ja, paar minuten. Is na een tijdje weer opgestapt en weggereden. Heb hem niks zien noteren of iemand staande houden. Jullie reden allemaal erg braafGa weg! Stond hij op die rotonde te laseren? !!
Ja heb met hem staan praten voor er iemand anders was eigenlijk maar was vrij relaxtJa, paar minuten. Is na een tijdje weer opgestapt en weggereden. Heb hem niks zien noteren of iemand staande houden. Jullie reden allemaal erg braaf
Agent te voet was volgens mij vrij relaxed. Was er al vrij vroeg, reed achter hem naar de Mac toe vanaf de snelweg.
Ja, paar minuten. Is na een tijdje weer opgestapt en weggereden. Heb hem niks zien noteren of iemand staande houden. Jullie reden allemaal erg braaf
Agent te voet was volgens mij vrij relaxed. Was er al vrij vroeg, reed achter hem naar de Mac toe vanaf de snelweg.
Link naar mijn foto's:
Openbaar
Succes met zoeken
En voor de mensen die niet willen klikken:
Met excuses voor de muziek
Link naar mijn foto's:
Openbaar
Succes met zoeken
En voor de mensen die niet willen klikken:
Met excuses voor de muziek
Link naar mijn foto's:
Openbaar