markhispania3
MF'er
- 30 mei 2010
- 171
- 0
Geen dank, leuk dat jullie model (/poser) wilden spelen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gave foto'sik heb ook nog even 247 foto's in een webalbum gezet
https://picasaweb.google.com/112021...&authkey=Gv1sRgCN-Qk5eU1ISCBw&feat=directlink
ga ik vanavond doenHeb al een paar foto`s van mijn motor gevonden.
Alle fotografen bedankt.
@NightMagic,
Kan jij het zoeken naar foto`s overzichtelijker maken door de links in de openingspost te zetten?
Bij voorbaat bedankt.
als om het een beetje slim op te pakken... zullen we maar voortaan niet meer HIER over een alternatieve locatie hebben?
Cache leegmaken heb ik al geprobeerd... geen success.
Zal het eens op m'n werk proberen.
Das nou een mooie helm!
Organisatie moet domweg iets anders, stunten mag gewoon niet op de openbare weg en als we aan de grote klok hangen waar het gaat gebeuren staat er politie en gebeurt er nog niets. Werd iets geopperd door ik geloof SPutnick dat we vanuit de regio's meer konden organiseren, zodat de 'regiohoofden' de locatie weten, en de rest maar moet volgen. Zoals ik al zei... als alles ruim van tevoren openbaar is kun je er donder op zeggen dat er een stokje voor gestoken wordt. Het is zó gevaarlijk... al heb ik op de alternatieve locatie letterlijk niet 1 voertuig gezien die niet bij ons hoorde
Ik zou dus zeggen: naar de MM in V'daal gaan, Amersfoort is uitgeleefd en moeten we noodgedwongen laten zitten. Een aantal kernpersonen kent de alternatieve locatie van de dag waar de rest gewoon achteraan hobbelt. Als dat ruim van tevoren goed bekend is loopt het echt wel. Nu wisten de meeste mensen niet eens dat er een alternatieve locatie was, laat staan waar
Oh misschien nog wel beter... De 'bekende' stunters de locatie doorgeven (die zijn iig geen politie en hebben belang bij geheimhouding ) en de rest daar achteraan sturen Ik heb niks tegen politieinzet bij dit soort dingen, maar als het georganiseerd en veilig gebeurt moet het ook een keer kunnen
regio hoofden, geheime locatie, organiseren.
Na 1x weten ze dat ook wel. Lijkt me dat de politie dan, pas echt vervelend gaat worden.
ga ik vanavond doen
thnx heb wel wat ideetjes voor de volgende keer of gewoon de MFMM lekker laten doodbloeden top thnx
Op m'n werk doet de link het wel... zal dan wel iets met de ISP te maken hebben.Cache leegmaken heb ik al geprobeerd... geen success.
Zal het eens op m'n werk proberen.
als om het een beetje slim op te pakken... zullen we maar voortaan niet meer HIER over een alternatieve locatie hebben?
Hier een filmpje van het oprijden van het terrein mij de Mc in Veenendaal.
Dat zou ik met een vriend van mij geweest kunnen zijn. Ik had wel een motorbroek aan, maar mijn motorjas lag nog bij mijn motor. Ik heb er niet bijzonder lang gezeten maar wel een aantal foto's gemaakt (heb ik ook geplaatst op de eerste pagina van dit topic)Wie waren die 2 jongens met de camera op de rotonde? Ze waren gewoon in vrijetijdskleding en hadden 1 camera bij zich
Hehe het was te merken dat jouw Hotmail vast liep Kreeg 4x m'n foto van 18MB toegestuurd
Super bedankt! Denk zelfs dat ik hem ga laten uitprinten op canvas!
ik heb die dame van die foto niet gezien
dus jij bent die bellende fotograafEn mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald (excuses
als jij net die onscherpe bent)
http://www.circuitpics.nl/mfmm/
daar wel een wheelieoh gaan we ze hier ook plakken
[afbeelding]
poser!
jij vond het nogal slaapverwekkend?je bent en blijft überposer!!!
en bedankt héik heb ook nog even 247 foto's in een webalbum gezet
https://picasaweb.google.com/112021...&authkey=Gv1sRgCN-Qk5eU1ISCBw&feat=directlink