XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, want die hebben 2 cilinders snapte. Tis het een of het ander. Bovendien zijn de 650's te ruig om niet mee te laten doen.

Vandaag staat de suup bij de dealert. Kleppen stellen laat ik aan de pro's over.
Kom ik binnen voor een bakkie en om te kijken of het kleppendeksel er al af ligt.
Jahoor, dikke klodders vloeibare pakking die aan de binnenkant uitpuilen. :N

Dus maar een nieuwe pakking laten bestellen. Wat is dat toch met mensen en vloeibare pakking :?
een beetje op een beschadigd dekseltje snap ik wel, maar op een rubberen pakking.....
Dinsdag klaar met die bak. En dan heb ik dit beurtje uitgevoerd (wel en maand over gedaan in de vrije uurtjes):

Beurtje.jpg

Laatst bewerkt:
Good busey man!

Oud-lid supertenerist Baffo noemde het wel foeibare pakking :Y

Laatst bewerkt:
Man, ik zal binnenkort wel eens laten zien wat ik nou weer in huis heb gehaald :(.

Blok gaat helemaal uit elkaar om de rotzooi op te ruimen, wat een gepruts. Ook voor de carterdeksels gewoon geen nieuwe pakkingen gehaald, nee, alles met dat vloeibare rot spul :(

Heeft iemand nog oude wegbandjes? Dan kan ik die er onder leggen voor de meeting, nu liggen er echte noppenbanden onder, en daar kan ik natuurlijk niet mee aan komen.

Had ik dat geweten! Net een nieuwe anakee achter erom laten doen, de oude trail attack heb ik daar gelaten.

Heeft iemand nog oude wegbandjes? Dan kan ik die er onder leggen voor de meeting, nu liggen er echte noppenbanden onder, en daar kan ik natuurlijk niet mee aan komen.

Nee? waarom niet? we gaan zaterdag toch het terrein in? Ik dacht juist voor de meeting de vette noppenband er onder te doen.... :Y
Staat nog stoerder ook.... toch? O-)

De week er op (Pinksteren) doe ik de wegband er wel weer onder. We gaan dan naar Duitsland en zullen dan niet (bedoeld) van het asfalt af gaan :+

Nee? waarom niet? we gaan zaterdag toch het terrein in? Ik dacht juist voor de meeting de vette noppenband er onder te doen.... :Y
Staat nog stoerder ook.... toch? O-)

De week er op (Pinksteren) doe ik de wegband er wel weer onder. We gaan dan naar Duitsland en zullen dan niet (bedoeld) van het asfalt af gaan :+

Ik ga toch ook m'n noppen erop leggen.
Ik vind wel jammer dat ik dan niet kan posen met m'n blauwe velgen, maar goed. Beter een beetje grip.
Helaas geen wegband. ik heb nog een TKC liggen, maar ik denk dat ik die na de trail attacks weer erop leg. Ik had gedacht dat het in verbruik zou schelen, maar dat doen het niet. Bovendien zijn die wegbanden 2X duurder. Ik kan die TKC wel meenemen, maar ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om hem er dan op te lepelen (en daarna weer eraf te halen). Scheelt wel in slijtage van je noppen op zondag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan