ik heb men achterwiel terug , met dikke spaken en een excell velg ...
waarschuwing voor diegene die ook die kit van bij OTR bestellen !
de spaken pasten NIET op de tenere naaf en zelf NIET op de excell velg .., deze hebben ze dus moeten groter boren, gelukkig daarvoor niet veel extra aangerekend ..
ofwel heeft OTR mij verkeerd geleverd ..., alleszinds het wiel zit in mekaar en het ziet er goed uit ...
en dan nog iets , ik heb 2000 km geleden toen met de mefo explorer UHD binnenbanden gezet ,
achteraan is dit een 18inch ipv 17 inch ...
iedereen doet het , en de meeste rijden jaren zorgenloos rond ...
de dealer heeft een HD erin gezet in 17 inch , dus geen UHD meer ,
mijn uhd had al een vrij diepe scheur die bijna door de band was , en dit op de plaats waar hij dubbel zat (omdat hij groter is)
dit vond ik toch wel erg vreemd ...
mensen rijden ermee dwars door afrika en terug zonder problemen , en bij mij gaat de boel naar de kloten na 2000km . gdvd!!!!!
zou het komen door de mefo explorer ? vermits deze band een stuk minder breed is dan bvb een metzeler of een continental ?
@ johan , jij had toch dezelfde combinatie dacht ik ..., en nooit zo iets tegengekomen toch ... ?
grrr
allemaal best spannend hoor net voor je vertrekt ...
nu nog iemand vinden die mij een ketting kan plaatsen ten laaste dinsdag , en anders .., dan rij ik wel met deze ketting verder ...
na een goeie check blijkt dat heel de boel terug los is gekomen , ketting loopt vlot , er is echter 1 schakel die heel stug loopt , en dit komt niet door een gebrek aan smering maar is omdat deze schakel iets of wat gebogen is ..., ketting zat geknelt tijdje terug in luxembourg met dit als gevolg ...
klote tenere ... , maar ik heb hem toch zo graag