Bartje_twee-en-halfje
MF veteraan
- 10 jun 2008
- 8.213
- 11
- Onderwerp starter
Je kunt beter je geld stoppen in een volledig programmeerbare Ignitech! Gebruikers zijn hier enorm over te spreken omdat vooral je middengebied veel bruikbaarder wordt!Gisteravond een stuk wezen blazen. Nog even bij een maat geweest, die een RGV heeft, maar die loopt echt heel anders. Bij die RGV is de prik wel uit bij/na 11.000 toeren, daar de mijn RS door gaat tot de toerenbegrenzer.
Ik zag wel dat de uitlaat weer zeiknat was, ik vermoed dat de pijp vol zit met smurrie ofzo, daar de vorige eigenaar een maandje of drie gereden heeft met 1 cilinder minder... Nadat ik thuis was, kwam er na tien minuten nog steeds rook uit de bovenste pijp?? Misschien er even afpakken en leeg laten lopen ofzo?
Nog een vraagje. Soms zie je van die "snelle" CDI's te koop staan. Werkt dat echt? Wat voor vermogens realiseren ze hier eigenlijk met die straat tweetakten?
Alles al schoon gemaakt? Besproeiering ok? Als er rotzooi in een pijp zou moeten zitten bij een goed draaiende cilinder wordt dit er vrij snel uitgeblazen/uitgebrand denk ik.