alle motoren de deur uit..

SPeCTRuM

Die hard MF'er
Lid geworden
7 mrt 2004
Waarderingsscore
0
** Kawasaki LTD 454 = Motor plus originele stuur, motortasje ( achterop) T.E.A.B. **

zadel moet vernieuwd. ** let op oldtimer !!! belastingvrij MOET WEG. Z.S.M.

Kawasaki LTD 454 uit 1985 - oldtimer. Is gespoten, Momenteel is hij geel/zwart.

Extra's : 2x extra koplampen, Highwaybar, inc chromen steps( met rubberen grip-delen ) Flyerbar 1 meter breed, opgehoogd inc. dezelfde chromen handgrepen, originele stuur aanwezig. Uitlaat in redelijk goede staat, chroom in redelijk goede staat.
Aluminium blok gepolijst geweest, maar is nu beetje dof. ( ff poetsen, en glimt weer als nieuw) Voorzien van 3 jr oude BELT, weinig KM mee gereden met deze belt. Nieuwe accu ( 2010 gekocht )
Zadel heeft aandacht nodig ( opnieuw bekleden ) start matig. Defect is de startkoppeling. Nieuwe onderdelen kosten 90 euro. Deukje in de tank. KM-stand : 7641,6 MIJL , maar teller is niet origineel !!! dus weet ook niet hoeveel echte km / mijl ermee gereden is.

M.v.g.

SPeCTRuM.

3frnt2.jpg

3mbck.jpg

kawa.jpg

nu dus met flyerbar en chromen handgrepen.

Laatst bewerkt:
Misschien wel belang voor de diversion, maar dat hangt toch echt van de kilometerstand af!

ik ga van het weekend de motoren terug halen. Schuur is klaar nu. Zodra ik de km-stand heb, plaats ik ze hier.

N.Brabant.

Grave, nabij cuijk, wijchen en nijmegen.

Damn, ik rijd 20.000 km per jaar. Ik vind dus de kilometerstand van de div een beetje te hoog voor mij. Ik schat dat ik er hooguit nog een jaar of 2 a 3 mee kan doen, en dan ben ik dus zo´n 1100 euro per jaar kwijt.

Ik ga maar weer verder zoeken. :(

Laatst bewerkt:
Vandaag bij 2 gekeken; de moeite van het kijken niet waard. :(

Zijn jouw prijzen vast, of mag er geboden worden op de div.

er zitten veel opties op, dus de prijs van de div is redelijk vast. Ik ben er redelijk tevreden over hoor, en mijn vrouw vindt het zonde , maar ik wil eigenlijk iets nieuws.

Maar je zou dan eigenlijk gewoon moeten kijken ( of woon je erg ver ? )

Ik hoor het nog, en anders pm maar verder

Damn, ik rijd 20.000 km per jaar. Ik vind dus de kilometerstand van de div een beetje te hoog voor mij. Ik schat dat ik er hooguit nog een jaar of 2 a 3 mee kan doen, en dan ben ik dus zo´n 1100 euro per jaar kwijt.

Ik ga maar weer verder zoeken. :(

Het blok van een diversion gaat echt niet snel stuk bij 120k hoor, je kan best de 200 of misschien de 300 halen als je geen gekke dingen doet en m goed onderhoud...

richtprijs is 2200.

opties : Uit engeland bestelde HUGGER, en voorspatbord extender. originele zijkoffers, goud/geel geanodiseerde handvatten, gereviseerde monoveer ( moet nog gemonteerd worden )oude is nog wel goed maar heeft aandacht nodig, dus heb er al 1 gereviseerd, gestraald en gecoat. RVS bocht en collector uitlaatdelen ( dempers zijn nog origineel) Ik heb 2 Wilbers binnenpoten liggen, goud/geel geTINcoat. Ik mis hiervan wel de kunststof bussen ( tijdens de coatingsproces verloren gegaan) maar mischien is iemand handig en kan deze namaken, of opnieuw verkrijgen. Deze zijn nieuw. Oude binnenpoten zijn al wat slecht, vandaar. benzinemetertje heeft de DIV-kwaal, en werkt dus niet, wel de benzinelampje. dus daar rijd ik op. Is te maken, of te vervangen.
Aandacht gaat uit naar de cardan ( zit wat roest op). Paar kappen zijn wat minder, maar bijna niet te zien.

Dat is het hele verhaal.

Ik wil al mijn motoren eruit doen, omdat ik de tijd er niet meer voor kan vinden, ( zoontje, andere hobbies, werk etc.) en zoek een splinternieuw model.

Planner wil een goede waar hij niks aan moet doen geen roest enz

zoals vermeld heeft de cardan wat roest alsook de uitlaatdempers. Voor een roestvrij exemplaar moet er waarschijnlijk 1000 euro bij. Ook de binnenpoten hebben plekjes. Het is een toerfiets, die veel is gebruikt.

sucses met verder zoeken

gr. spectrum

de suus : E400,00 voor de fiets ( oldtimer ) inc alle reserve onderdelen : Extra wielen, banden, schijfrem, carburateuren, lamp+steun, tank plus sleutel, div kappen, zadel, veel electra etc.

De kawa : E950,00 voor de fiets inc. highwaybar, flyerbar 2 extra koplampen, buddy tas ( achter), chromen handles en steps, originele stuur, bijna oldtimer.

de kawa mag weg voor 950 Omruilen gaat niet, dan houd ik nog 3 motoren....

groetjes, SPeCTRuM..

Terug
Bovenaan Onderaan