FZSsemans
MF veteraan
- 6 sep 2008
- 5.983
- 0
babbeldebabbel van een Guzzilover
Verder nog iets.....?????
koffie met een gevulde koek graag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
babbeldebabbel van een Guzzilover
Verder nog iets.....?????
koffie met een gevulde koek graag
Gegroet,
Ik ga binnenkort beginnen aan mijn motorrijbewijs en ik zit al een beetje rond te kijken wat leuk is. Ik zat zelf aan een Kawa Er-6n te denken maar stond laatst bij Termaat op de stoep en ik zag toen de mt-03 staan.
Ziet er ook leuk uit, stuk lichter en dat 1-cilinder blok lijkt me leuk speelgoed!
Is de mt-03 een goede beginmotor, misschien beter dan de er-6? 1 op de 3 verkochte er-6 motoren worden verkocht aan beginners dus dat wil ook wel wat zeggen...
Graag wat (poging tot ) objectieve info en advies
Alvast bedankt
Ps: Ben nog geen 21 dus moet nog op 25 kw...
Kijk! Dat ruimt mooi op! Lekker kaal.
HJ
Flaprectomie
HJ
Brrrrrrr, ik krijg het er koud van, zo kaal.... Jij hebt een naakt en een poets fetish zie ik. Haal dat voorspatbord er ook maar vanaf zou ik zeggen, dat is pas stoer!
Zeg, waar heb jij die remleidingen voor vandaan (merk)? Meestal worden het twee volledig afzonderlijke leidingen links en rechts, dus zonder tussenleidinkje over het spatbord.
Dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.
ooeeee kees!!! bijna!!! spannend!! kom je de nachten een beetje door?
Zijn dat ook sterke punten dan
ziet er goed uit zonder mud flap ..........maar rij jij ook in de regen ? mijn achterkant is nog orgineel en heb de blubber al vaak in m'n nek zitte
Flaprectomie
Hoewel ik wat huiverig ben om het woord hier te noemen.... heb ik vanavond middels een vakkundig uitgevoerde Flaprectomie het rudimentaire mud-flapje van de MT gehaald.
Het mooie aan de MT vind ik het minimalistische: een motor, 2 wielen en een stuur. Meer heb je niet nodig om lol te hebben. Vanaf de aanschaf ben ik al bezig om er delen vanaf te halen onder het motto: 'minder is meer!'
Na de achterlamp met spatbord, duo-steuntjes en de spiegels was het nu dus de beurt aan het mud-flapje voor het achterwiel.
HJ
ziet er goed uit zonder mud flap ..........maar rij jij ook in de regen ? mijn achterkant is nog orgineel en heb de blubber al vaak in m'n nek zitte
Tjeeeeeeemiiiiiggggggg.
Ik vind het net Gordon in een string..................Net iets te kaal dus.
zo manne het irridium bougietje zit erin en hij loopt inderdaad mooier.
Nu komt het volgende dilemma: Eerst MIVV's kopen, of eerst een PC-III????????????
Als alternatief denk ik nog aan superpole uitlaten. Wie heeft er ervaring of een mening over superpole?
... zal aan je geaardheid liggen. Ik denk meer aan de bikinilijn/smoothy van die Italiaanse schone die eerder in beeld was.
HJ
MT-03 is klaar.
Nu beginnen met nieuw project....