Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij gaat het weer jeuken tussen je grote tenen als je er eentje ziet
ech well

ech nie.1 x bijna dood is genoeg,en ze heeft net als mooie Italiaanse schone bakken met geld gekost.En dat is,verliefdheid kost geld.. *O*

wil je daar nog over praten of moet ik dat van die italiaanse schone maar als vaststaand feit wegzetten?

sabrina-ferilli.jpg

1e hit op italiaanse schone!!

Laatst bewerkt:
Flaprectomie

Hoewel ik wat huiverig ben om het woord hier te noemen.... heb ik vanavond middels een vakkundig uitgevoerde Flaprectomie het rudimentaire mud-flapje van de MT gehaald.

Het mooie aan de MT vind ik het minimalistische: een motor, 2 wielen en een stuur. Meer heb je niet nodig om lol te hebben. Vanaf de aanschaf ben ik al bezig om er delen vanaf te halen onder het motto: 'minder is meer!'

Na de achterlamp met spatbord, duo-steuntjes en de spiegels was het nu dus de beurt aan het mud-flapje voor het achterwiel.

Voor de ingreep:
FlaprectomieVoor.jpg

De operatie zelf:
P1020727.jpg

P1020728.jpg

Na de ingreep:
FlaprectomieNa1.jpg

FlaprectomieNa2.jpg

FlaprectomieNa3.jpg

FlaprectomieNa4.jpg

FlaprectomieNa5.jpg

Kijk! Dat ruimt mooi op! Lekker kaal.

HJ

Laatst bewerkt:
Gegroet,

Ik ga binnenkort beginnen aan mijn motorrijbewijs en ik zit al een beetje rond te kijken wat leuk is. Ik zat zelf aan een Kawa Er-6n te denken maar stond laatst bij Termaat op de stoep en ik zag toen de mt-03 staan.

Ziet er ook leuk uit, stuk lichter en dat 1-cilinder blok lijkt me leuk speelgoed!

Is de mt-03 een goede beginmotor, misschien beter dan de er-6? 1 op de 3 verkochte er-6 motoren worden verkocht aan beginners dus dat wil ook wel wat zeggen...

Graag wat (poging tot ) objectieve info en advies *D

Alvast bedankt

Ps: Ben nog geen 21 dus moet nog op 25 kw...

Ik heb zelf ook een keer gereden op een ER-6N, ontzetten fijn machinetje, schakels fijn, trekt lekker op, soepel motortje, en dat voor een tweecilinder...

Máár! Toen stapte ik weer op m'n MT-03, en dat rijdt gewoon veel leuker! Als je terugschakelt even opvangen met wat tussengas en de koppeling goed doseren... helemaal mijn ding!

Als er iets met die ER6 is, is 't dat die te gladjes rijdt maar lol kun je d'r zeker mee hebben!

En ook heeft ie ABS, da's zeker een pré (totdat ie voor je neus uitgeprobeerd wordt... :X )

Lol ik ben 't dus eens met de Guzzi-lover ;)

Maar wel een ONTZETTEND belangrijk verschil met de ER-5, je schuift op de 6 niet steeds met je noten op de tank... héél oncomfortabel vond ik dat met rijles.... En in 25kw uitvoering was ie niet vooruit te branden :X Maarja... nu was de normale lesmotor een bandit 650 da's ook wel een behoorlijk verschil meteen.

HJ

En zo is dat *D zie foto's eerste meeting ;)

Laatst bewerkt:
Brrrrrrr, ik krijg het er koud van, zo kaal.... Jij hebt een naakt en een poets fetish zie ik. }) Haal dat voorspatbord er ook maar vanaf zou ik zeggen, dat is pas stoer! ;) :+

Zeg, waar heb jij die remleidingen voor vandaan (merk)? Meestal worden het twee volledig afzonderlijke leidingen links en rechts, dus zonder tussenleidinkje over het spatbord.

Dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Ennuh, waarom staan de foto's van de ingreep op testbeeld? Denk je dat onze maag daar niet tegen kan, of wil je het geheim van de smid toch liever voor jezelf houden?

Edit, nu staan de plaatjes van de operatieve ingreep er wel.

Laatst bewerkt:
Brrrrrrr, ik krijg het er koud van, zo kaal.... Jij hebt een naakt en een poets fetish zie ik. }) Haal dat voorspatbord er ook maar vanaf zou ik zeggen, dat is pas stoer! ;) :+

... zat ik idd al aan te denken. Er helemaal af niet, maar iets wat nog kleiner en strakker is...

Zeg, waar heb jij die remleidingen voor vandaan (merk)? Meestal worden het twee volledig afzonderlijke leidingen links en rechts, dus zonder tussenleidinkje over het spatbord.

Dit ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Goodridge GLK-03CBK, €120,- .... staat er op de verpakking...

HJ

Laatst bewerkt:
ooeeee kees!!! bijna!!! spannend!! kom je de nachten een beetje door?

Hou op, schei uit! Wat duurt dat toch verschrikkelijk lang dat wachten. |( |( |(

Het kenteken is binnen, het geld staat al op de rekening bij Termaat, ik heb de verzekering geregeld, elke 5 minuten denk ik zal ik Jeroen bellen om te vragen of ie 'm niet wat sneller kan afleveren... :$

Geduld is niet mijn sterkste punt, en nu ik er over nadenk, heb ik eigenlijk wel sterke punten...? :?

Slap ouwehoeren en een levendige visuele fantasie, telt dat? :X

Zijn dat ook sterke punten dan :?

ziet er goed uit zonder mud flap ..........maar rij jij ook in de regen ? mijn achterkant is nog orgineel en heb de blubber al vaak in m'n nek zitte :Y

Zijn dat ook sterke punten dan :?

ziet er goed uit zonder mud flap ..........maar rij jij ook in de regen ? mijn achterkant is nog orgineel en heb de blubber al vaak in m'n nek zitte :Y

Give me a break! B| :o

Laatst bewerkt:
zo manne het irridium bougietje zit erin en hij loopt inderdaad mooier.
Nu komt het volgende dilemma: Eerst MIVV's kopen, of eerst een PC-III????????????

Als alternatief denk ik nog aan superpole uitlaten. Wie heeft er ervaring of een mening over superpole?

Flaprectomie

Hoewel ik wat huiverig ben om het woord hier te noemen.... heb ik vanavond middels een vakkundig uitgevoerde Flaprectomie het rudimentaire mud-flapje van de MT gehaald.

Het mooie aan de MT vind ik het minimalistische: een motor, 2 wielen en een stuur. Meer heb je niet nodig om lol te hebben. Vanaf de aanschaf ben ik al bezig om er delen vanaf te halen onder het motto: 'minder is meer!'

Na de achterlamp met spatbord, duo-steuntjes en de spiegels was het nu dus de beurt aan het mud-flapje voor het achterwiel.

HJ

Tjeeeeeeemiiiiiggggggg.
Ik vind het net Gordon in een string..................Net iets te kaal dus. _O- _O- _O-

... liever niet, daar heb ik die Tenere die je op de achtergrond ziet voor :)

HJ

Tjeeeeeeemiiiiiggggggg.
Ik vind het net Gordon in een string..................Net iets te kaal dus. _O- _O- _O-

... zal aan je geaardheid liggen. Ik denk meer aan de bikinilijn/smoothy van die Italiaanse schone die eerder in beeld was.

HJ

zo manne het irridium bougietje zit erin en hij loopt inderdaad mooier.
Nu komt het volgende dilemma: Eerst MIVV's kopen, of eerst een PC-III????????????

Als alternatief denk ik nog aan superpole uitlaten. Wie heeft er ervaring of een mening over superpole?

hahahahahaaaaaaaaa, en hier wilden anderen me niet geloven toen ik zei dat dat Iridium bougietje echt verschil maakt! Mooi man, dat jij ook merkt dat het echt wel scheelt.

Je merkt het al meteen de eerste keer dat je hem start. :Y

Ennuh, als je een PCIII neemt, dan eerst de Mivv uitlaat laten monteren en daarna de PCIII laten afstellen. Dan is de afstelling nl. aangepast op die configuratie (met Mivv's) zoals je rijdt. En daar gaat het om, dat de afstelling klopt voor de configuratie waarmee je rijdt.

Kijk een PCIII is fijntuning, dus als jij er daarna andere uitlaten onder legt nadat de PCIII is afgesteld op je originele uitlaat, dan wijkt die fijnafstelling toch weer af van de configuratie waarmee je rijdt, en heeft zo'n PCIII weinig zin.

Iedere uitlaat zal een (gering) effect hebben op de lucht/brandstof verhouding, en dat is nou precies wat de PCIII zo exact mogelijk bij kan regelen.

MT-03 is klaar.

Nu beginnen met nieuw project.... *O* *O* 8-)

Humor! Is inderdaad een ideale fiets om mee over de wallen te driften. :Y 8-)

Als de vrouwtjes je dan nog niet naar binnen wenken, weet ik het ook niet meer... :+ _O-

He,he,he,je kent me he.Morgen naar keuring RDW.
Nog iets kleiner als tricker blokje....
full

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan